BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

520i of MB e200 kompressor?

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
BMW POWER70
Neutraal

520i of MB e200 kompressor?

Post by BMW POWER70 »

Hallo,

Ja, Mijn vader wil toch een limo zegt hij.Hij wil geen dikke SUV.Maar ben op schadeauto's en Mobile.de.Hij komt volgens mij voor de zomer als het goed gaat.Want we zijn nou in het bezit van een Doblo uit 2002 1.9 jtd.Fijne auto alleen hij is bedoeld voor mijn pa's werk dus 2 persoons.Nou hebben we wel echt een personenwagen nodig.Mijn vader zegt dat zo'n e200 kom wel goed zou zijn van na 2003/2004.Maar ja dat is een 1.8 met een kompressor en ik wil de 525i of een 520i van na 2003 dus de E60.Ik heb nog geen rijbewijs maar wil wel dat we zo'n auto bezitten.De e200 lijkt me wat voor 50/60+ en mijn vader is pas 38 jaar oud en het is ook geen 6 cylnder.Dan zou je zeggen de e240 maar die heeft weer even veel pk als de 520i dus hoezo een e240 dan? En ze zijn ook niet echt heel betrouwbaar en als je naar een MB dealer gaat dan beroven ze je gewoon! echt alleen maar een koelslang verwisselen kostte mij MB 1500,00 met arbeidskosten :!: :!: Dit was gebeurt voor de Vaneo dus daarom wil ik eigenlijk geen MB! Maar als ik zo kijk op Mobile.de dan zie ik ook de laatste e39 van 2004 die toen op kenteken zijn gezet als ik dan toch een e39 zou moeten kopen dan zou ik dus de full optie nemen met de 3.0 liter motor erin toch? Maar die vind wel mooi alleen kan ik nou ook niet kiezen de 520i/525i e60 met minder opties of een van de laatste e39 met full optie? En graag wil ik van beide de punten weten waar ik voor moet opletten bij het kopen van de autos!

m.v.g.

A.Muldur

----------------------------------------------------
Freude am Fahren!!!! Aus München!!!!

BMW 540I
Neutraal

Post by BMW 540I »

Bij bmw wordt je net zo goed beroofd als bij mb hoor :wink: dus daar hoef je het niet voor te laten, zeg maar tegen je vader dat als ie mercedes wil rijden hij een taxi moet bellen :twisted:
BMW is toch veel mooier!! persoonlijk zal ik zelf voor de laatste e39 gaan met full options, vind het model zelf mooier als de laatste serie 5's.
als je dr 1 uit duitsland gaat halen, let er dan voorla op dat alle papieren erbij zijn en het liefts ook TüV-raporten.
BMW 540I Executive E39, Yamaha R1 '99

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Een 6 cilinderlijn motor met een 4 cilinder compressor vergelijken is geen goede vergelijking. In zo'n geval wint de 6 cilinder het altijd.

Mocht je twijfelen tussen een E 280 of een 525 dat is wel een betere vergelijking. Maar de enige mercedes die ik zou willen rijden is een S-klasse.

Topic Author
BMW POWER70
Neutraal

330i

Post by BMW POWER70 »

Hallo,

Ja, hij heeft gekeken naar de 5 serie en e-klasse maar vond ze toch wat te groot voor ons.De c-klasse en 3-serie gaan worden denk ik.Ik wil liever de 330i en hebben samen gekeken naar een 330i daarbij ook naar de c320 en hij wil ook liever de BMW omdat daar die mooie navi prof inzit!Maar hij zegt nog even verder sparen en dan kijken we wel verder.Maar we hebben allebei nog geen idee wat het word! Want echt van een X5 naar een 330i en daartussen 520i en e200 dus het is echt een beetje wisselnd bij ons dus denk niet dat het een grap is!Maar een 330i vind ik toch iets van het goede maar goed mijn pa gaat hem rijden en ik nog niet!! en wil wel de nodige pk's en hij blijft toch wel elke voor de deur staan een gaat als prive auto daar staan.Want anders had er zeker een 330d voor de deur gestaan maar dat kan niet want dan beroof je je zelf alleen met het huidige belasting geld (Althans vind ik zelf) toch?
Maar denk toch dat er drie auto's in de strijd gaan !! A4 3-serie of een C-klasse!!

m.v.g.

A.Muldur

Alex e36
Neutraal

Post by Alex e36 »

Als je bij een mb ga kijken kijk dan ook even goed naar de onderkanten deur die willen nog wel eens roesten :oops: .
Werk zelf bij een mb dealer schadebedrijf en word er een beetje gek van dat zulke auto's zo kunnen roesten :shock: .
Post Reply

Return to “Algemeen”