Mods mee bezig:
-
18 inch... breedset Style 32 is gister binnengekomen, verder is er nog een set banden onderweg waar nog een ander soort velgen in zitten... zodra die er zijn kies ik gewoon de mooiste uit en verkoop ik de andere 8) De 32's komen van een E38 (Van E39 vind je ze bijna niet in 18 inch - vrijwel allemaal 17!) dus ze liggen nu bij een metaalbewerker die de naafgaten aan gaat passen naar E39 formaat (74.1mm ipv 72.6mm). Dit zijn ze:
[ external image ]
-
Pomp nivoregeling verhuizen om de reservewielbak vrij te maken voor de gastank. Da's nog niet zo makkelijk om daar onder de koffervloer een mooi nieuw plekkie voor te vinden, omdat daar nog
veel meer electronica ligt. Er zijn momenten dat je minder blij bent met veel opties

Heb het halve interieur al uit elkaar liggen maar nog geen nieuwe plek... plek van de radio zou kunnen maar waar laat ik de radio dan weer?? Nouja verzin wel wat... ook ff op de Duitse forums kijken hoe zij dat doen ; daar lopen wel meer Touring LPG rijders rond.
TODO:
-
CDV delete ; E39/E46 en hoger hebben een ventiel in de hydraulische koppeling leiding die het aangrijpen 'dempt'. Die maakt het moeilijker om snel en soepel te schakelen. Sinds ik met een 530i E34 handbak gereden heb die duidelijk wat prettiger schakelde weet ik het zeker : weg ermee!
[ external image ]
-
Nieren... de originele zitten een beetje los te rammelen dus daar moet toch wel gauw wat mee gebeuren. Zwart met chromen spijltjes ofzo?
Helemaal zwart vind ik
te, maar chroom heeft niet genoeg contrast op zilver. Dus misschien is een zwarte rand met chromen spijltjes wel leuk... tenslotte horen chromen spijltjes ook origineel op de V8 modellen 8)
-
Koplampen... die zijn wat dof en krasserig, en met de gele platen erop zien amber knippers er opeens niet meer uit... Dus nieuwe covers besteld met facelift knippers... denk dat ik die lelijke dikke AE ringen er wel uithaal en de originele lensjes ervoor terugzet met daarachter CCFL ringen. Maar dat zie ik wel als ze binnen zijn.
[ external image ]
Verder heb ik nog een heleboel plannen maar kan nou eenmaal niet alles tegelijk...
Meer eigen pics komen er ook wel aan