BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Een BMW vertroetelen...met fotootjes!

Projecten van leden van BMWForum.nl

Moderators: Moderator Team, Service Team

Post Reply

Topic Author
BMW520i
1e Versnelling

Een BMW vertroetelen...met fotootjes!

Post by BMW520i »

Hoi, ik ben Rens uit Tilburg, 21 jaar en inmiddels toe aan mijn derde e34: 1e was een Touring die vrij gaar was (achteraf), de 2e was een sedan die technisch vrij goed was, maar omdat ik de voorruit heb laten barsten (ruitenwisserarm) en vandalen ingebroken hebben, moest die auto wegens hoge kosten en krappe beurs het veld ruimen. Nu het allemaal wat meer voor de wind gaat, heb ik dus nu mijn 3e aangeschaft.
Het gaat om een groene 520i Automaat uit 1993 met N.A.P. 182500km op de teller :shock: . Das weinig. Alles werkt nog, de airco, etc...rijdt superlekker en boterzacht. Ik haal hem op zijn laatst op 2 juli pas op, maar hoogstwaarschijnlijk wordt dit een ruime tijd eerder.
Maar om een lang verhaal kort te maken: ook voor deze wagen zijn er een paar (kleine) plannen:

-als eerste flink wassen, poetsen en in de wax zetten.
-alle oliën en filters verversen
-e34 M5 velgen
-twijfel nog of ik witte knippers voor en achter zal doen, ik denk dat ik hem liever geheel origineel hou (is meer mijn smaak)
-nieuwe stootstrips voor en achter
-op den duur het roestige randje (niet doorgeroest) onder de rubber rand onderaan de bestuurdersdeur weg laten halen

Thats it! Ik hou vooral van een niet-verbouwde uitstraling, alleen mogen er van mij wel dus die velgen onder. Dat smoelt toch net wat beter vind ik. Ik zal proberen wat foto's te plaatsen van hoe die er nu bijstaat (laatste foto is gefotoshopt :roll: , ik wilde zien hoe velgen zouden staan :lol: ):

[ external image ] [ external image ] [ external image ] [ external image ] [ external image ] [ external image ]
Last edited by BMW520i on 09 Jun 2008 11:19, edited 1 time in total.

Vliet
1e Versnelling

Post by Vliet »

Mooi man! Origineel houden is wel het mooiste inderdaad, heb ik ook met mijn e36. Lekker standaard.
--------E36 Power-------

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

zeker leuk project !
maar ikzelf zou wel de witte knippers doen.. voor de rest idd niets meer veranderen alleen restoreren :wink:
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

Topic Author
BMW520i
1e Versnelling

Post by BMW520i »

Hey!

Ja ik hou dus vooral van origineel...witte knippers ben ik eerlijk gezegd toch niet zon fan van...heb er vanmiddag 1 zien rijden en die knippers voor ging wel, maar achter vind ik dit veel te opzichtig ofzo....jullie zien het nog wel!

Rens

iGora
1e Versnelling

Post by iGora »

keep it cleeen... :P

Topic Author
BMW520i
1e Versnelling

Post by BMW520i »

Jaa zeeeeeeeeeker :)

Topic Author
BMW520i
1e Versnelling

Post by BMW520i »

Volgend weekend ga ik hem al ophalen:D Kan amper nog wachten!

Topic Author
BMW520i
1e Versnelling

Post by BMW520i »

Hey,

De auto is opgehaald! Ik ben er tot nu toe MEER dan tevreden mee, hij is al helemaal gepolijst en gewaxed, blinkt nu als nooit tevoren. Ik heb net 4 bmw honingraat (bbs) gekocht voor slecht 50 euri, inclusief verzendkosten...is t niks dan zijn die net zo snel weer weg.
Ik wil alleen nog een nieuw interieurlampje (die unit voorin), want daar is 1 schakelaar lam van. Thats it!

iGora
1e Versnelling

Post by iGora »

FOTOSSSSS :lol:

Topic Author
BMW520i
1e Versnelling

Post by BMW520i »

[ external image ] [ external image ] [ external image ] [ external image ] [ external image ] [ external image ] [ external image ] [ external image ]

Zo staat ie er nu bij, ik heb net de interieurverlichting voor vervangen (nieuwe unit). Voor de rest is ie nu dus op en top, zie de foto's (laden duurt ff, foto´s zijn nogal groot)!

Rens

iGora
1e Versnelling

Post by iGora »

Netjesssss!!!!
-
Foto van je achterlichten... zie ik een lekker glad sinasappelhuidje zonder poetsss kringen :lol:
-
Die van mij moet ik ook nog een keer goede poleer/wax beurt geven!!!
Dan oogt ie gelijk 1000 euro duurder :P

Topic Author
BMW520i
1e Versnelling

Post by BMW520i »

Hey!

Ja he? Ik poets die wax altijd vrij lang uit, om dus inderdaad die kringen helemaal weg te krijgen. Ik kwam er toen achter dat ik het dak nog niet goed uitgepoetst had, dus ben ik daar 3x mee overnieuw begonnen...
Ik ben er trouwens achter dat dat %&%^$#bedrijf mijn airco dus niet bijgevuld heeft omdat het toch een r12 systeem is...nu laat ik hem volgende week dinsdag naar r134a ombouwen en vullen voor 125 euri...valt nog mee. Nu maar hopen dat er niks lek is.

Rens
Post Reply

Return to “Projecten”