BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Echt carbon BMW emblemen: diverse modellen
Moderator: Moderator Team
Echt carbon BMW emblemen: diverse modellen
Echt Carbon BMW emblemen in zwart/zilver.
Ik heb motorkap- of kofferklep emblemen in 82 mm (geen stickers, complete emblemen!): Forumprijs: € 27,50 per stuk.
Een stuur embleem (vaste maat): Forumprijs: € 14,00 per stuk.
Of een setje (4 stuks) naafkappen (geen stickers, maar komplete naafkappen): Forumprijs: € 45 per set.
Set (1x motorkap, 1x kofferklep, 1x stuur): Forumprijs: € 65,-.
Eenvoudige montage.
[ external image ]
[ external image ]
** edit bij webmaster **
Ik heb motorkap- of kofferklep emblemen in 82 mm (geen stickers, complete emblemen!): Forumprijs: € 27,50 per stuk.
Een stuur embleem (vaste maat): Forumprijs: € 14,00 per stuk.
Of een setje (4 stuks) naafkappen (geen stickers, maar komplete naafkappen): Forumprijs: € 45 per set.
Set (1x motorkap, 1x kofferklep, 1x stuur): Forumprijs: € 65,-.
Eenvoudige montage.
[ external image ]
[ external image ]
** edit bij webmaster **
Last edited by MikeE36T on 01 Jul 2008 17:57, edited 3 times in total.
moet zeggen dat gezien de aantallen te koop aangeboden, de dingen die je aanbiedt en de aantallen hierin dat het me toch echt lijkt op een echte verkoper ipv wat spulletjes verkopen wat je nog over hebt of dergelijke...
iets wat hier niet de bedoeling is...
iets wat hier niet de bedoeling is...
===========================
Ya Know.....
It Is What It Is
Ya Know.....
It Is What It Is
nouja het is niet de bedoeling dat we hier spullen gaan aanbieden of webshops enzows gaan promoten,
als het privé spulletjes zijn of van je oom of dergelijke is een ander verhaal...
echter voor mij moeilijk te begrijpen gezien de hoeveelheden die je iedere keer aanbiedt...
als het privé spulletjes zijn of van je oom of dergelijke is een ander verhaal...
echter voor mij moeilijk te begrijpen gezien de hoeveelheden die je iedere keer aanbiedt...
Ya Know.....
It Is What It Is
Ya Know.....
It Is What It Is
-
- Neutraal
- Type Auto: BMW E39 523i
hey Mike,
mooi spul man, kun je me misschien een lijst bezorgen van wat je verder nog aan goodies hebt? Of kan ik dat ergens vinden?
mooi spul man, kun je me misschien een lijst bezorgen van wat je verder nog aan goodies hebt? Of kan ik dat ergens vinden?
Don´t live in the past or there will be no future, don´t live in the furure or you´ll have no today.
[ external image ]
BMW e39 523i Executive Biaritzblau
[ external image ]
BMW e39 523i Executive Biaritzblau
-
- 1e Versnelling
Re: Echt carbon BMW emblemen: diverse modellen
past het op elke bmw die koffer en motorkap embleem