http://domeinen.minfin.nl/domeinenrz_nl ... fotos=1989
Iemand al ervaring met domeinen?
Moderator: Moderator Team
Oei ja, dat moet je niet hebben. Maar hoe groot is de kans op 17 miljoen mensen. Ik heb nooit meer een auto teruggezien uit mijn autoverleden.Apae01 wrote:Auto's van domeinen zijn er in twee categorieen: ten eerste de auto's die de overheid heeft gebruikt, en die afgestoten worden, ten tweede de auto's die aan burgers ontnomen zijn (plukze-wetgeving, niet-betaalde BPM en dergelijke). Bij die tweede categroie staat meestal niet aangegeven dat er sleuteltjes bijzitten, en loop je het risico dat iemand later zijn vroegere auto herkent en boos wordt... Die met sleuteltjes zijn wat dat betreft een stuk veiliger.
Normaal ben ik niet z`n zeurpietlexxie wrote:Zitten wel leuke bangers bij.
Autotjes die je voor 250 a 500 euri kan kopen met een 2 of 2,5 Liter blok met achterwielaandrijving en dan met een stel vrienden raggen op een circuit. Als je schade maakt boeie, auto gaat daarna toch weer naar de sloop.
Jij kan idd maar beter gaan karten geloof ik.eshy wrote:Dat vind ik dan weer klinklare onzin... Daarvoor is het circuit gemaakt... HEb je dan liever dat ze jou door de wijk heen raggen? Een BMW die voor €250,- te koop staat maakt op die manier iemand wel heel erg blij (voor een halve middag)... Ga je met een clubje kameraden karten ben je minstens hetzelfde kwijt, en ga je max 60KM/H...