BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Wat voor opties heeft/had mijn auto

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
MaikelK
Neutraal

Wat voor opties heeft/had mijn auto

Post by MaikelK »

Hoe kan je eenvoudig na kijken wat voor opties er op mijn auto zaten.

Of kijken of het een echte M-technic uitvoering is of een zelf in elkaar gestopte wagen!?

Ben daar wel benieuwd naar! :D
[ external image ] BMW E30 320i M-Technic 1989
 [ external image ]  BMW E30 320i Automtic 1987
Je weet dat je E30 rijdt wanneer je verbruiksmeter naar je zwaait!

MartinZ
1e Versnelling

Post by MartinZ »

Als het een NL-auto is kan je dat volgens mij opvragen bij de importeur.
Echte mannen rijden RWD!!

Bmw328i
Neutraal

Post by Bmw328i »

Ik werk bij de bmw dealer en daar kan je het opvragen, aandehand van het chassienummer (laatste 7 getallen) best wel leuk om eens te zien van je eigen auto :) heb voordat ik werkte ook al zoeiets op internet proberen te zoeken maar volgens mij is er nergens een site waar het op zou staan en is het alleen via de dealer te verkrijgen.

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Post by D@NNY »

Klopt.....Heb één en ander nagevraagd bij de BMW, bij aanschaf van mijn auto (bij een anders dan BMW autobedrijf aangekocht).
Alles is dan naar voren te halen, van de vorige eigenaar(s) aan toe, alle beurten, opties en ga zo maar door......
Nu had ik geluk, en een makkie dat Kalfsbeek in de buurt zat, en de auto daar in onderhoud is geweest volgens de boekjes, kan me voorstellen dat dit niet bij elke auto zo makkelijk te achterhalen is.....
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

M-Techniek kan je meten dus als het daarom te doen is kijk ik je de maten wel na :wink:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Post Reply

Return to “Algemeen”