BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW Toerrit 31-8-08 Zuid-Limburg

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topic Author
325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

BMW Toerrit 31-8-08 Zuid-Limburg

Post by 325i »

ook dit jaar weer een BMW toerrit in Limburg.

datum :31 Augustus

beginpunt :Mcdonalds Geleen(rijksweg zuid 370,A76 afrit 2)
eindpunt Mcdonalds Heerlen(breukerweg 200, A76 afrit 6)

uiterlijke vertrek tijd is 12.00 uur,dus kom op tijd!

we zullen dit jaar wegens wat tijdgebrek een mengeling doen van oude toerritten en nieuwe stukken waardoor we op een leuke toerrit komen van zo'n 100km.
enkele plaatsen waar we langskomen zijn:Geulle,Berg,Cadier en Keer,Noorbeek,Gemmenich,Vaals,Mechelen en Klimmen.

misschien is het dan sommige opgevallen dat we net als vorig jaar een uitstapje naar Belgie maken.

onderweg zijn er genoeg mogelijkheden om eens echt te genieten van de prachtige omgeving en erg bochtige wegen(op sommige wegen kun je de auto letterlijk bijna om een boom krullen :lol: )

ook dit jaar houden we een kleine pauze van zo'n half uur tot driekwartier bij het bekende ijssalon in Epen

een paar impressie foto's zullen volgen omdat we helaas geen toestel terplaatse hadden.

volgend jaar zal er na overleg geen toerrit in het zuiden plaatsvinden dus pak je kans en schrijf je op de lijst bij om nog een keer van het limburgse landschap te genieten.
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Ikke
3e Versnelling

Post by Ikke »

he jammer, dit jaar heb ik al een fietstocht op 31-8.

Lijkt me wel leuk, jammer dat er volgend jaar geen mogelijkheid is. :(

Topic Author
325i
4e Versnelling

Post by 325i »

Volgend jaar zal er ook wel ene zijn alleen niet in limburg
dus dit jaar zal wel de laatste keer voor mij worden

Enrico
2e Versnelling

Post by Enrico »

Ach, vanuit Amsterdam ben ik best bereid om naar Limburg te komen hoor. :)
Zuiden van het land vind ik sowieso het mooiste deel om rond te touren, dus meteen een goed excuus. :)

Aangezien ik nieuw ben zou ik wel wat meer info willen over de tourrit en waarom er volgend jaar geeneen is. Of afwijkende locatie.
Lijkt me best leuk om zoiets te organiseren.

Topic Author
325i
4e Versnelling

Post by 325i »

Het probleem is dat limburg smal is en niet breed zo kan je dus niet telkens een nieuwe rit uitzetten zonder oude route`s erbij te pakken.
Dat zal ook het probleem zijn van de BMWclub vandaar dat ze het verhuizen.
De mac in geleen is mega makkelijk voor je te bereiken feitelijk 1 weg
Gewoon de A2 op totdat je vlakbij maastricht een afslag krijgt met Geleen erop das de A76 die volg je uiteraard tot geleen en dan bij de stoplichten links af en dan zie je de mac direct.

De toerrit loopt deze keer weer door de mooiste stukjes van Limburg
Personelijk weet ik niet of het verstandig is om te stoppen in Epe dit omdat het op dit moment 1 van de drukste ijsboerderijen is in Limburg maargoed we zullen het zien ik zal waarschijnlijk dus niet in de rij gaan staan voor een ijsje.

Meestal wordt er ook nog wel ergens gestopt om foto`s te maken ook ik zal dus weer rondrennen met een fototoestel om iedereen op de gevoelig plaat vast te leggen.

Al met al een erg leuke dag waar erg leuke auto`s staan en wat gewoon ook mega gezellig is.
Zeker een aanrader :wink:

Topic Author
325i
4e Versnelling

Post by 325i »

Een link gezocht voor de impressie en wat denken jullie....gevonden ook nog :mrgreen:

http://members.home.nl/ralph.beckers/To ... 7/MyAlbum/

Topic Author
325i
4e Versnelling

Post by 325i »

En ja soms is er ook nog een beetje tijd en ruimte om te spelen :mrgreen:

Dit is uiteraard eigenlijk niet de bedoeling maar aangezien ik dit wel redelijk kan mocht ik mits er ruimte voor was me soms wel even laten gaan.
Dus als iemand komt van hier dus niet masaal gaan driften daar das echt niet de bedoeling :wink:

http://s6.photobucket.com/albums/y226/M ... o-0058.flv

Helaas is m`n E30 verkocht m`n grootste liefde uit m`n leven :cry:

Enrico
2e Versnelling

Post by Enrico »

Aha, het probleem van Limburg ligt hem dus in de routes die er gereden kunnen worden? Omdat men anders elk jaar een beetje dezelfde dingen ziet. Klinkt logisch. :)
Ik ga bij deze hopen dat m'n auto in orde is voor de 31e. Het lijkt mij in ieder geval erg leuk om andere liefhebbers te ontmoeten.

stef
1e Versnelling
Type Auto: bmw e30 316

Post by stef »

voor mij is het niet al te ver weg dus ik ga in ieder geval proberen om dat aanwezig te zijn lijkt me zeker wel de moeite waard

Topic Author
325i
4e Versnelling

Post by 325i »

@enrice jij snapt het limburg smal en lang dus idd als je 3x een route heb uitgezet zal het de 4e keer knap lastig worden om zelfde stukken te pakken met als resultaat mensen die beginnen te mekkeren :roll:
Maar het zou leuk zijn als je kwam

@stef
Is zeker de moeite waard is namelijk mega gezellig en het limburgsche landschap is gewoon mega mooi 8)

stef
1e Versnelling
Type Auto: bmw e30 316

Post by stef »

noord-limburg kom ik opzich wel iedere dag met het werk maarja zuid-limburg is een heel ander landschap dus. en natuurlijk ideaal om nieuwe mensen te leren kennen

Topic Author
325i
4e Versnelling

Post by 325i »

Beide helemaal waar. :ok:

Ik ben er met of een Zwarte E36 sedan ZR-15-SR of een Blauwe E36 coupe DS-XS-.. :wink:

MetallicatTim
1e Versnelling

Post by MetallicatTim »

Ik ben er ook weer bij, mijn 3e keer!

Maar dat er niet genoeg weggetjes zijn in limburg :shock: Dan ga je er echt niet vaak genoeg op uit :P

Ik ben ook nog steeds van plan om eens een tourrit op te zetten hiero, misschien de krachten bundelen? E30Fansite.nl + BMWForum.nl 8)
E30 Summer Meet 2008

[ external image ]

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

He shit, ik wil ook mee.

Hopenlijk heb ik voor die tijd nog een leuke e30 kunnen kopen. De afgelopen 6 jaar ben ik geen dag bmwloos geweest en nu ik het ben wordt er vanalles in de buurt ge-organiseerd lijkt het wel. :shock:

Topic Author
325i
4e Versnelling

Post by 325i »

MetallicatTim wrote:Ik ben er ook weer bij, mijn 3e keer!

Maar dat er niet genoeg weggetjes zijn in limburg :shock: Dan ga je er echt niet vaak genoeg op uit :P

Ik ben ook nog steeds van plan om eens een tourrit op te zetten hiero, misschien de krachten bundelen? E30Fansite.nl + BMWForum.nl 8)
Ik heb nog routes genoeg liggen op zich en uiteraard weet ik nog wel wat meer wegen.
Dus we moeten de 31ste maar eens praten :wink:
Locked

Return to “Archief”