BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Wie-o-wie helpt mij uit de brand?!

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Topic Author
Eámanë
Neutraal

Wie-o-wie helpt mij uit de brand?!

Post by Eámanë »

Beste mensen,

Ik zal me even heel kort voorstellen (hoort eigenlijk in een ander topic..).
Ik ben Tosca, vrouwelijk en model. Als hobby's heb ik turnen, paardrijden en middeleeuws europees zwaardvechten, waarbij uiteraard middeleeuws re-enactment ook hoort!

Zoals gezegd, ik ben model. Vandaar dat ik een fotoshoot voor mijn vriend probeer te regelen, met auto's (jaja, het is en blijft een man :wink: ). Het is geheel als verassing voor hem, hij weet van niets en daarom moet ik dus zelf even auto's zien te vinden. Zal nog lastig worden.

Wat zoek ik: Het liefst een BMW M3. Ik weet het, ik ben niet erg uhm... soepel met mijn eisen :P. Hij is gek op snelle, sportieve auto's. Als je iets hebt wat ook snel is (en er zo uitziet uiteraard!) is het ook allemaal goed. Waarschijnlijk kunnen we al aan een Z3 komen.

Uiteraard mag je bij de auto blijven!!!! Ik vraag mensen absoluut niet om hun auto aan vreemden af te staan :wink:. Het is voor een middagje of een avondje, denk ongeveer een uurtje, hangt ervan af hoeveel auto's ik kan vinden. Het zou heeeeeeeel erg geweldig zijn als mijn vriend er even in zou kunnen rijden (uiteraard met de eigenaar erbij!). Hij is in het bezit van zijn rijbewijs.

Wat krijg je er voor terug?
Mooie, professionele foto's van je auto! Er zullen ook foto's gemaakt worden van mij met de auto (hoeft hij niet meer naar andere carchicks te kijken :lol: ), maar uiteraard als tegenprestatie ook van alleen de auto en eventueel de eigenaar met de auto.
Deze krijg je binnen enige tijd (meestal 1/2 maanden) thuisgestuurd, op CD. Indien gewenst krijg je er 1 op A4 formaat.

Ik hoop dat er iemand is die bij kan helpen. Eventueel door zijn/haar auto ter beschikking te stellen en anders door mij aan een ander persoon te helpen die dat zou willen.
Je kunt in het topic reageren, of mij een PM sturen! 8)
Last edited by Eámanë on 15 Aug 2008 11:07, edited 1 time in total.
*Een dolende ridder, haar zwaard in dienst van gerechtigheid*

sportfan27
1e Versnelling

Post by sportfan27 »

hhmm, weet niet wat ik hiervan moet vinden , waar zou die fotoshoot plaats hebben ?

Je zou er ook 1 kunnen huren bijv .

Misschien zit ik er helemaal naast maar dit klinkt bij mij als : Hallo .hier ben ik met mijn M3 en plots springen er 3 Oost-europeanen uit de bosjes en daar gaat je auto......... maar hopelijk zit ik er helemaal naast.

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Post by D@NNY »

Is dit weer een nieuwe rage? pfffff gaan we weer! na http://www.bmwforum.nl/bmwforum/viewtopic.php?t=2650 krijgen we dit.
Wat is het volgende? Mijn overleden vriend,vader,opa,neef of ga zo maar door hield van sportwagens, wie-o-wie heeft er een auto voor de begravenis???????
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

sportfan27
1e Versnelling

Post by sportfan27 »

D@NNY wrote:Is dit weer een nieuwe rage? pfffff gaan we weer! na http://www.bmwforum.nl/bmwforum/viewtopic.php?t=2650 krijgen we dit.
Wat is het volgende? Mijn overleden vriend,vader,opa,neef of ga zo maar door hield van sportwagens, wie-o-wie heeft er een auto voor de begravenis???????
Pfhoe , gelukkig D@nny , ik ben niet de enige die dit maar een raar verhaal vind.
Last edited by sportfan27 on 14 Aug 2008 21:46, edited 1 time in total.

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Denk dat als ze iemand zijn m3 willen rippen dat ze gewoon op marktplaats een m3 die te koop staat bellen en neerknuppelen. (zo kun je natuurlijk ook gratis in een m3 rijden. hint hint :wink: )

Ik heb vaker meegemaakt dat men wilde poseren bij mijn auto. :P (is ook erg mooi natuurlijk) :lol:

Ik laat ze er uiteraard niet in rijden maar een chickie bij de car is altijd geinig. :wink:

sportfan27
1e Versnelling

Post by sportfan27 »

bimmer wrote:Denk dat als ze iemand zijn m3 willen rippen dat ze gewoon op marktplaats een m3 die te koop staat bellen en neerknuppelen. (zo kun je natuurlijk ook gratis in een m3 rijden. hint hint :wink: )

Ik heb vaker meegemaakt dat men wilde poseren bij mijn auto. :P (is ook erg mooi natuurlijk) :lol:

Ik laat ze er uiteraard niet in rijden maar een chickie bij de car is altijd geinig. :wink:

Heb je ook helemaal gelijk in maar toch vertrouw ik het niet .
Als je zo graag een BMW zoekt voor die photoshoot waarom hou je dan je e-mail adres geheim in je profliel ? :denk: :denk:

bimmer
4e Versnelling

Post by bimmer »

[quote="sportfan27]

Heb je ook helemaal gelijk in maar toch vertrouw ik het niet .
Als je zo graag een BMW zoekt voor die photoshoot waarom hou je dan je e-mail adres geheim in je profliel ? :denk: :denk:[/quote]

Zoals jij en nog zo velen anderen, waarschijnlijk om de spam een beetje te weren.

Maar voor de admin's is niks geheim natuurlijk, bij misbruik kunnen we altijd via ip en emailadres (verborgen of niet) achterhalen wie het is. Mischien een kleine geruststelling.
Last edited by bimmer on 14 Aug 2008 21:57, edited 1 time in total.

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Post by D@NNY »

Huur er gewoon eentje, of regel een proefritje bij de plaatselijke BMW dealer als je toch maar een uurtje werk hebt.
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

bimmer
4e Versnelling

Post by bimmer »

Inderdaad, dat is nog beter. Dan heb je zeker een mooie wagen voor een shoot.

E36_freak
1e Versnelling

Post by E36_freak »

Bekijk het eens van een andere kant :lol:

Hoe zie je eruit? Heb je een foto? :wink: :twisted:
Je hebt auto's en je hebt BMW

Ikke
3e Versnelling

Post by Ikke »

Ja dat is inderdaad ook interessant. Als men weet welke schoonheid met de auto gefotografeerd wordt dan zijn ze mischien sneller geneigd om hun auto ter beschikking te stellen.

Ik heb dan geen m3 maar als een lelijke draak op de foto wil met mijn auto dan hoeft dat voor mij ook niet perse. Dus mischien kun je de drempel verlagen door een foto van jezelf te posten. :D

Topic Author
Eámanë
Neutraal

Post by Eámanë »

Vind het erg jammer dat er zo gereageerd word. Juist om misverstanden te voorkomen zeg ik er bij dat de eigenaar van de auto TEN ALLE TIJDEN bij de auto mag blijven.
Wat denk je nou, van een meisje van 17? Dat die er met je auto vandoor gaat?

Maargoed, om mezelf maar gelijk heel erg kwetsbaar op te stellen, hier een foto
http://www.flickr.com/photos/11523213@N ... 570876530/
Meer foto's staan op:

Gezien ik al jaaaaaaaaren op fora kom weet ik uit ervaring dat het niet verstandig is je e-mailadres open en bloot op een forum te zetten. Net als foto's eigenlijk :?

Helaas kan ik niet even bij een BMW dealer langsgaan om een proefrit te maken gezien mijn leeftijd. Anders had ik dat ook echt wel gedaan.

Alhoewel ik wel kan proberen er 1 te huren met mn ma erbij (help, moeders in een BMW M3?! :roll: ) Bedankt voor die tip iig. Had daar zelf helemaal niet aan gedacht.

De locatie staat nog niet vast. Ik wil PROBEREN of ik op het circuit in Zandvoort terechtkan, maar weet niet precies hoe de regels etc daar zijn.

Hoop dat men nu enigzins gerustgesteld is en dat ik nu niet in de problemen kom in verband met mijn foto's. (en JA, ik ben het echt! Zal een teleurstelling zijn voor veel mannen hier denk ik zo)
Last edited by Eámanë on 15 Aug 2008 11:06, edited 1 time in total.
*Een dolende ridder, haar zwaard in dienst van gerechtigheid*

Tinus
Neutraal

Post by Tinus »

Locatie?
316i-E30-Alpenweiz 2

Ikke
3e Versnelling

Post by Ikke »

Nou ik ben iig niet teleurgesteld. :schok:

Mooie foto's en leuk dat je dit voor je vriend wilt doen. (eigenlijk wel jammer dat je al een vriend hebt.) :oops: :wink:

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

Beetje veel mensen para :lol:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Post Reply

Return to “Algemeen”