BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Ook maar even voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Iska
Neutraal

Ook maar even voorstellen

Post by Iska »

Hey,

Ik stel me ook maar even voor.. 'k ben Jasper Kouwenberg, 17 jaar (over half jaartje rijbewijs halen en misschien ook meteen eerste auto) en 'k woon in Den Haag, randje Delft.
Ben nu voornamelijk student (HBO -> Technische Natuurkunde) maar daarnaast ben ik ook nog (al sinds mijn 14de ;)) freelance (en soms tijdelijk full of part-time) webdesigner/programmeur waarmee ik al mijn dure uitgaven financieer.

Interesses: Heel erg veel... mijn ouders zeggen altijd dat het woord 'ontspannen' al niet meer in mijn woordenboek staat ;) Wat niet volkomen onterecht is :P). Maar hier komen ze: Programmeren (PHP, MySQL, HTML, Delphi, C++, Java(ME), Javascript etc. etc.), Fotografie (Nikon D70s + 18-70 DX + 70-300 VR), Zelfbouw elektronica (nu bezig met het automatiseren van mijn kamer), Muziek (speel zelf gitaar maar vooral luisteren), Lezen (Eigenlijk uitsluitend wetenschappelijke boeken), en voor de rest een beetje mijn 3 pc's onderhouden ;).

De voornaamste reden dat ik me heb aangemeld op dit forum is omdat ik nu toch wel erg geïnteresseerd begin te raken in auto's nu ik bijna mag gaan rijden. Na een beetje speurwerk kwam ik erachter dat ik BMW's gewoon bij verre de mooiste auto's vind dus vandaar mijn plan om als ik mag een 316i (1996) te kopen. Nu heb ik dus nog niet veel verstand van auto's dus hoopte ik dat jullie me wel zouden kunnen helpen :P

Dat was het denk ik wel,
Jasper

BmwFreakie
2e Versnelling

Post by BmwFreakie »

Welkom op bmwforum jasper,

Die zoektocht moet wel lukken :lol:
http://www.bmwe90forum.nl - Het perfecte forum voor het nieuwe model 3 serie

Tinus
Neutraal

Post by Tinus »

Welkom !!!

Vanaf je 14e al? Netjes netjes :) Ik heb ook met C++ gewerkt tijdens mijn vorige studie, maar om dat als 14 jarige al onder de knie te krijgen :P

Suc6 met speuren 8)
Post Reply

Return to “Stel je even voor”