Goedemorgen!
Posted: 03 Dec 2008 09:19
Mijn naam is Sander, 38 jaar.
September 2006 heb ik voor het luttele bedrag van €900,- een 525i E34M50 (de 24 klepper met fabrieksopgave 192 pk, erg fijn) op de kop getikt. Inmiddels heb ik er meer dan 30.000 km redelijk probleemloos mee gereden, maar sinds het vervangen van een draagarm linksvoor is er iets mis. De stabiliteit is tussen de 80 en 110 km/u ver te zoeken. Vooral als ik over een hobbel rijd op die snelheid, lijkt de hele voortrein wel te gaan stuiteren. De neus heeft dan grote moeite te stabiliseren en sterke vibraties in het stuur en de wielen.
Hij is iets verlaagd, maar ik vind de auto heerlijk rijden. Helaas beginnen zich naar mijn idee grotere reparaties aan te dienen als nieuwe schokbrekers, vervangen startmotor, vervangen zijspatschermen voor en ik weet niet of ik de bolide dat nog waard vindt. Dus ik zit te wikken en te wegen om een nieuwer exemplaar te kopen of even doorsparen en dan het nieuwere model... maar ja, ik vind de lijnen van de E34 zo mooi!!
September 2006 heb ik voor het luttele bedrag van €900,- een 525i E34M50 (de 24 klepper met fabrieksopgave 192 pk, erg fijn) op de kop getikt. Inmiddels heb ik er meer dan 30.000 km redelijk probleemloos mee gereden, maar sinds het vervangen van een draagarm linksvoor is er iets mis. De stabiliteit is tussen de 80 en 110 km/u ver te zoeken. Vooral als ik over een hobbel rijd op die snelheid, lijkt de hele voortrein wel te gaan stuiteren. De neus heeft dan grote moeite te stabiliseren en sterke vibraties in het stuur en de wielen.
Hij is iets verlaagd, maar ik vind de auto heerlijk rijden. Helaas beginnen zich naar mijn idee grotere reparaties aan te dienen als nieuwe schokbrekers, vervangen startmotor, vervangen zijspatschermen voor en ik weet niet of ik de bolide dat nog waard vindt. Dus ik zit te wikken en te wegen om een nieuwer exemplaar te kopen of even doorsparen en dan het nieuwere model... maar ja, ik vind de lijnen van de E34 zo mooi!!