Hey allemaal, ik zal me bij deze even voorstellen (weet eingelijk niet of ik dat al gedaan heb, want ben al een tijdje geregistreerd maar heb nooit egt op het forum gezeten).
Ze noemen mij Snader en ben eingenaar van een witte bmw 318i e36 sedan..
Dat was het wel zo'n beetje..
Foto'tje van me auto:
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Voorstellen
Moderator: Moderator Team
-
Nick B
Re: Voorstellen
welkom op dit forum
maar waarom noem je jezelf bootfiets,zit daar nog een gedachte achter of kwam je hier zo ineens op. Ik vind het verder een prachtige naam,begrijp me niet verkeerd,maar ik wilde graag weten waar het vandaan kwam
maar waarom noem je jezelf bootfiets,zit daar nog een gedachte achter of kwam je hier zo ineens op. Ik vind het verder een prachtige naam,begrijp me niet verkeerd,maar ik wilde graag weten waar het vandaan kwam
@Rog3rcas
Dankjewel
@Nick B
haha, dat is een heel stom verhaal maar kzal het tog maar vertellen...
Een flinke tijd geleden (in groep 1 of 2) heb ik een keertje gestempeld en ik kon toen het volgende spellen:
Sander, Boot en Fiets
Dus ik had een op een blaadje gestempeld:
Sanbder
Boot
Fiets
Die B in sander kwam omdat ik de b inplaats van d had gestempeld en dus maar een d er achter aan had geplakt..
Nou dat blaadje dus, kwam VEEEEEEEEEEL later weer tevoorschijn (zal in de 1e ongeveer geweest zijn) en toen zei me neeffie, HEEY sinds wanneer heet jy sanbderbootfiets? Dus dat is een beetje rondgegaan en iedereen begon me zo te noemen..
Wat dus uiteindelijk veranderde in bootfiets en dat is er altijd ingebleven.. Niet dat mensen me nog zo noemen, maar ik gebruik die naam dus wel op internet
Dankjewel
@Nick B
haha, dat is een heel stom verhaal maar kzal het tog maar vertellen...
Een flinke tijd geleden (in groep 1 of 2) heb ik een keertje gestempeld en ik kon toen het volgende spellen:
Sander, Boot en Fiets
Dus ik had een op een blaadje gestempeld:
Sanbder
Boot
Fiets
Die B in sander kwam omdat ik de b inplaats van d had gestempeld en dus maar een d er achter aan had geplakt..
Nou dat blaadje dus, kwam VEEEEEEEEEEL later weer tevoorschijn (zal in de 1e ongeveer geweest zijn) en toen zei me neeffie, HEEY sinds wanneer heet jy sanbderbootfiets? Dus dat is een beetje rondgegaan en iedereen begon me zo te noemen..
Wat dus uiteindelijk veranderde in bootfiets en dat is er altijd ingebleven.. Niet dat mensen me nog zo noemen, maar ik gebruik die naam dus wel op internet
-
stef
- 1e Versnelling
- Type Auto: bmw e30 316
welkom hier.
zo heb je erg vaak best leuke verhalen hoe iemand op zijn nickname is gekomen.
en nette auto...
zo heb je erg vaak best leuke verhalen hoe iemand op zijn nickname is gekomen.
en nette auto...
-
Mickroz
- Website Beheerder

- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]