BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Vraag betreffende een meeting
Moderator: Moderator Team
Vraag betreffende een meeting
Zijn er leden die wat zien in een meeting in midden nederland.
En dan bedoel ik regio randstad.
Bijvoorbeeld om een centraal punt te nemen flevoland of regio 't Gooi.
Dit omdat er een aantal leden in midden nederland wonen.
Mocht er animo zijn geef dan even je reactie.
Mocht je een geschikte locatie denken te weten laat dit dan ook weten.
Waarom ik deze bijeenkomst wil doen is puur zodat de leden elkaar eens kunnen zien een de auto's te bekijken.
Ideen uit te wisselen en mischien wel te helpen met het eventueel uitvoeren daarvan.
Dus Dames en Heren geef jullie mening en wie weet hebben we snel een meeting in midden nederland.
Let op bij deze meeting word uiteraard geacht dat men zich gedraagd en geen burnouts of dergelijke dingen gaat doen.
Dit om problemen met Justitie te voorkomen.
Persoonlijk weet ik een mooie locatie in almere maar niet iedereen is bereid daar heen te rijden.
De locatie zit bij winkelcentrum "Doemere" in Almere-Buiten.
Dit is een open parkeerterrein met goede verlichting en is eigenlijk meer een binnenplaatsje en er zit op "spuug"afstand een McDonalds voor diegene die zin hebben in een snack of iets dergelijks.
Het 40 jarig bestaan van de Corvette is ook daar gehouden gezien de mooie opzet.
Zodra ik de mogelijkheid zie dan maak ik wel wat foto's.
Probleem is alleen dat ik geen webspace heb om ze te plaatsen.
Grtz,
Mike.
En dan bedoel ik regio randstad.
Bijvoorbeeld om een centraal punt te nemen flevoland of regio 't Gooi.
Dit omdat er een aantal leden in midden nederland wonen.
Mocht er animo zijn geef dan even je reactie.
Mocht je een geschikte locatie denken te weten laat dit dan ook weten.
Waarom ik deze bijeenkomst wil doen is puur zodat de leden elkaar eens kunnen zien een de auto's te bekijken.
Ideen uit te wisselen en mischien wel te helpen met het eventueel uitvoeren daarvan.
Dus Dames en Heren geef jullie mening en wie weet hebben we snel een meeting in midden nederland.
Let op bij deze meeting word uiteraard geacht dat men zich gedraagd en geen burnouts of dergelijke dingen gaat doen.
Dit om problemen met Justitie te voorkomen.
Persoonlijk weet ik een mooie locatie in almere maar niet iedereen is bereid daar heen te rijden.
De locatie zit bij winkelcentrum "Doemere" in Almere-Buiten.
Dit is een open parkeerterrein met goede verlichting en is eigenlijk meer een binnenplaatsje en er zit op "spuug"afstand een McDonalds voor diegene die zin hebben in een snack of iets dergelijks.
Het 40 jarig bestaan van de Corvette is ook daar gehouden gezien de mooie opzet.
Zodra ik de mogelijkheid zie dan maak ik wel wat foto's.
Probleem is alleen dat ik geen webspace heb om ze te plaatsen.
Grtz,
Mike.
There's no place like the carseat...!!!
-
Pauluz
Je hoeft je niet te verontschuldigenPauluz wrote:Dit bericht was van mij. Was me weer vergeten aan te melden. Wederom mijn excuses hiervoor.heej
De foto's wil ik wel dan voor je plaatsen. Geen probleem.
Laat het me maar weten
Ennuh als ik ze heb dan zal ik je het wel even laten weten
Grtz,
Mike.
-
bimmer
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
Je kunt ook gratis pic's via www.imageshack.us plaatsen, doe ik ook altijd. 
Wel niet vergeten de url op te slaan..
Wel niet vergeten de url op te slaan..
-
D@vid Z3
-
Guzzi
Geeft niets maat van mij wil graag mooie bimmers zien en die komt met een VW PASSAT, CORRADO of met een 750 IL EXE (van zijn broer).Guzzi wrote:Meeting lijkt me leuk..
Ik woon bovenin groningen dus midden nederland is best een eind rijden.
Maar je moet er wat voor over hebben.
Min puntje 2: mijn bmw is nog niet klaar dus rij nog steeds corrado.... ik zie me aankomen op een BMW meeting
Gaat puur om de gezelligheid en het mooie is op een hoest afstand zit de Mac
Mike.
Als er genoeg animo is dan zal hij er zeker komen maar om met maar 3 bimmers te gaan staan is niet echt een meeting heD@vid 328Coupe wrote:Wanneer gaat die meeting er is van komen ????
Verder heb ik ook nog steeds geen goede foto's kunnen maken gezien ik momenteel heel weinig thuis ben vanwege me hobby en me meissie die niet in almere zelf woont.
Grtz,
Mike.
-
wim325i e36
GOED IDEE!!!
hoi,
een meeting lijkt mij een goed idee. woon zelf ook vlak bij almere dus je zegt maar wanneer de meeting is.
groet,
wim
een meeting lijkt mij een goed idee. woon zelf ook vlak bij almere dus je zegt maar wanneer de meeting is.
groet,
wim
-
D@vid Z3