Raar probleem laatst!
Ik wilde met een stel vrienden uitgaan. Ik ben ze gaan oppikken, de auto zat vol, we moesten nog even langs een pinautomaat. Daar aangekomen stapt de bijrijder en ikzelf uit, en vervolgens gaat de deur van de bijrijder niet meer dicht! hij slaat gewoon niet in het slot. met de hand vergrendelen van binnenuit werkte niet, alarm activeren werkte ook niet, de pal klikte gewoon niet vast. Het vroor zo'n graad of 3 op dat moment.
Ja en nu dan!?
Ben ik thuis spulletje gaan halen om het slot te ontdooien, en uiteindelijk is het daar mee gelukt. Nou, half uurtje oponthoud, maar dat mocht de pret niet drukken: we gingen gezellig zuipen (behalve ik dan he

5 uur 'snachts, de partygangers gaan huiswaarts, en het vriest als de nete. 8 graden! Ik krabben (grmbl) en de rest stapt in. Ik laat de bijrijder via mijn deur instappen en over de pook heen kruipen om die deur te vermijden. Je voelt hem al aankomen. Nu bleef de achterdeur hangen, zelfde probleem. De sluitingsmechaniek bleef gewoon in de open-stand hangen.
Heeft iemand dit eerder gehad, en hoe heb je dit opgelost? ik kan die delen niet zomaar smeren, kom ik lastig aan. De bijrijders deur kan ik nog via het slot smeren, maar achter gaat dit niet!?