BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
G-Power heeft snelste sedan
Moderator: Moderator Team
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
G-Power heeft snelste sedan
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Ze hebben bij Brabus niet lang kunnen genieten van de titel ‘snelste sedan ter wereld’ die hun Rocket in de wacht sleepte. Tuningsfirma G-Power heeft namelijk met een zwaar opgefokte BMW M5 de titel weggekaapt.
De G-Power M5 Hurricane RS, zoals de auto voluit heet, bereikte bij een officiële recordpoging een topsnelheid van 365,7 kilometer per uur. Dat is flink meer dan een onbegrensde standaard-M5, maar G-Power geeft z’n troetelkindje dan ook een vermogen van 750 pk mee. Dat is 243 pk meer dan normaal.
De onttroonde Brabus Rocket schopte het tot 362,4 kilometer per uur. Deze auto, gebaseerd op de Mercedes CLS, beschikt over een vermogen van 730 pk. Bij Brabus zitten ze ongetwijfeld alweer te broeden op een sedan die de creatie van G-Power kan onttronen
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Ze hebben bij Brabus niet lang kunnen genieten van de titel ‘snelste sedan ter wereld’ die hun Rocket in de wacht sleepte. Tuningsfirma G-Power heeft namelijk met een zwaar opgefokte BMW M5 de titel weggekaapt.
De G-Power M5 Hurricane RS, zoals de auto voluit heet, bereikte bij een officiële recordpoging een topsnelheid van 365,7 kilometer per uur. Dat is flink meer dan een onbegrensde standaard-M5, maar G-Power geeft z’n troetelkindje dan ook een vermogen van 750 pk mee. Dat is 243 pk meer dan normaal.
De onttroonde Brabus Rocket schopte het tot 362,4 kilometer per uur. Deze auto, gebaseerd op de Mercedes CLS, beschikt over een vermogen van 730 pk. Bij Brabus zitten ze ongetwijfeld alweer te broeden op een sedan die de creatie van G-Power kan onttronen
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
sportfan27
- 1e Versnelling
-
sportfan27
- 1e Versnelling
Re: G-Power heeft snelste sedan
Die matte lak staat erg stoer moet ik zeggen , is weer is wat anders dan mettallic .325i wrote:Nee lekker![]()
-
Mickroz
- Website Beheerder

- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
zou bijna zweren dat het een schaalmodel was op die derde foto na!!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Is niet even matte lak het is carbon en ik neem aan carbon folie.sportfan27 wrote:Die matte lak staat erg stoer moet ik zeggen , is weer is wat anders dan mettallic .325i wrote:Nee lekker![]()
Maar idd wel heel erg vet
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
-
sportfan27
- 1e Versnelling
325i wrote:Is niet even matte lak het is carbon en ik neem aan carbon folie.sportfan27 wrote:Die matte lak staat erg stoer moet ik zeggen , is weer is wat anders dan mettallic .325i wrote:Nee lekker![]()
Maar idd wel heel erg vet
lol, ik zie het nu ja , er zit carbon stuctuur in.
Goeie actie van Pearl !
-
Mickroz
- Website Beheerder

- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
woh sebasel!! wist je de site nog te vinden 
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]
goede dag
hele vette bak hoor
vond de e60 eerst niet zo mooi maar deze ziet er toch heel dik uit
groetjes
hele vette bak hoor
vond de e60 eerst niet zo mooi maar deze ziet er toch heel dik uit
groetjes
-
sportfan27
- 1e Versnelling
sebasel wrote:ben beniewd wat zn opvoersetje kost
Jij hebt zeker bij registratie de computer van de Apollo 13 gebruikt ...... 1970 lol .
-
Icewind
- Neutraal
- Type Auto: BMW E39 523i
Don´t live in the past or there will be no future, don´t live in the furure or you´ll have no today.
[ external image ]
BMW e39 523i Executive Biaritzblau
[ external image ]
BMW e39 523i Executive Biaritzblau
-
sebasel
- 2e Versnelling
- Type Auto: e36M3 & e46 320d touring
Mickroz wrote:woh sebasel!! wist je de site nog te vinden
ja staat weer in mijn favorieten
inderdaad lang niet online geneest invm met het volgen van een een opleiding naast mijn werk en gezin dan moet je wat keuze maken nog 6 weken en dan afstuderen dan hebben we dat weer gehad dan kan ik weer tijd aan de M3 gaan besteden staat nu lekker onder een afdekhoes in de garage met diverse onderdelen die er nog op moeten
dit "opvoersetje" zit tegen de 80k in euro's aan excl een M5/M6.
is ook nog een variant met dik 1000pk,maar zegt G-power dan"de garantie vervalt helaas"
is ook nog een variant met dik 1000pk,maar zegt G-power dan"de garantie vervalt helaas"