BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

e34 aut met m20 motor --> 325i 24 klepper???

Projecten van leden van BMWForum.nl

Moderators: Moderator Team, Service Team

Post Reply

Topic Author
bertus
Neutraal

e34 aut met m20 motor --> 325i 24 klepper???

Post by bertus »

Hallo mensen,

Ik heb een paar vragen..........

Ik heb een e34 520 aut,
en hier moet een een 2,5 liter 24 klepper inkomen,
teminste dat wil ik graag.
hij heeft gewoon het onderstel van een e34 525i.
Kan zo'n 24 klepper m50 of m52 er zo in of moeten er nog wat ingrijpende dingen gebeuren in de motorruimte.
En een ander diff en bak, want handgeschakeld is gewoon een must.
kunnen deze een 6 bak en een diff van een e34 m5 zijn, passen die op een m50 of m52 motor.
ik ga er geen circuit auto van maken het moet gewoon iets persoonlijks gaafs worden.

praktische tips graag

Groeten Bertus

///Ramon
1e Versnelling

Re: e34 aut met m20 motor --> 325i 24 klepper???

Post by ///Ramon »

dit is gewoon mogelijk hoor.. maar zou je niet liever een latere e34 willen kopen? daar zit standaard al een M50 blok in bij de 2 liter en de 2,5 liter..
bespaart je denk ik een hoop centen, want ook de latere E34's zijn voor een habbekrats te krijgen.
Bad Boyzz, Bad Toyzz
[ external image ]

328iHIOB
1e Versnelling

Re: e34 aut met m20 motor --> 325i 24 klepper???

Post by 328iHIOB »

goede dag

als je een motor met bak compleet inbouwt gaat dit je niet al te veel kosten lijkt mij

als je een m50 neemt kan je als het goed is alles zo omzetten

wat je kan doe is op http://bmwfans.info/ kijken en daar kan je uithalen of de steunen hetzelfde zijn en dergelijke je kan ze met mekaar vergelijken aan de hand van het onderdeel nummer en weet je precies wat je allemaal nodig hebt

groetjes jeffrey snoeks
Post Reply

Return to “Projecten”