hallokes
ik ben Sebastian 20 jaar , student, ik woon in wilrijk (antwerpen)
sinds kort (2weken) heb ik een bmw e39 525tds uit 1999 met 140 000km
auto is echt in superstaat heeft een onderhoudsboekje van bmw enz
ik ben heel tevreden over de auto maar ik mis beetje de pk's maar ik hoop dat er iets kan gedaan worden om rond 180 pk's te komen
ik heb veel foto's maar ik weet niet hoe ik ze er moet opzetten
mvg Sebastian
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
mijn eerste BMW!
Moderator: Moderator Team
-
nicolay
- 3e Versnelling
- Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Re: mijn eerste BMW!
Lekker karretje voor een 20-jarige student! 't Moet niet gekker worden! Nee hoor, welkom hier.
Hoe en of je wat aan je vermogen kan doen moet je aan anderen vragen, al denk ik dat chippen voor de hand ligt, maar een foto uploaden doe je zo:
Upload je foto naar een website zoals photobucket o.i.d. en plak dan de direct link tussen wat er komt als je op img (van image) drukt bij het schrijven van je post. Succes.
Hoe en of je wat aan je vermogen kan doen moet je aan anderen vragen, al denk ik dat chippen voor de hand ligt, maar een foto uploaden doe je zo:
Upload je foto naar een website zoals photobucket o.i.d. en plak dan de direct link tussen wat er komt als je op img (van image) drukt bij het schrijven van je post. Succes.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.
-
Nick B
Welkom.
En is het geen optie om nog even door te sparen en dan een auto te kopen met meer vermogen? Ik weet niet of chippen nu nog wel zo goed is voor de motor.
Just my 2 cents...