hallokes
ik ben Sebastian 20 jaar , student, ik woon in wilrijk (antwerpen)
sinds kort (2weken) heb ik een bmw e39 525tds uit 1999 met 140 000km
auto is echt in superstaat heeft een onderhoudsboekje van bmw enz
ik ben heel tevreden over de auto maar ik mis beetje de pk's maar ik hoop dat er iets kan gedaan worden om rond 180 pk's te komen
ik heb veel foto's maar ik weet niet hoe ik ze er moet opzetten
mvg Sebastian
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
mijn eerste BMW!
Moderator: Moderator Team
-
nicolay
- 3e Versnelling
- Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Re: mijn eerste BMW!
Lekker karretje voor een 20-jarige student! 't Moet niet gekker worden! Nee hoor, welkom hier.
Hoe en of je wat aan je vermogen kan doen moet je aan anderen vragen, al denk ik dat chippen voor de hand ligt, maar een foto uploaden doe je zo:
Upload je foto naar een website zoals photobucket o.i.d. en plak dan de direct link tussen wat er komt als je op img (van image) drukt bij het schrijven van je post. Succes.
Hoe en of je wat aan je vermogen kan doen moet je aan anderen vragen, al denk ik dat chippen voor de hand ligt, maar een foto uploaden doe je zo:
Upload je foto naar een website zoals photobucket o.i.d. en plak dan de direct link tussen wat er komt als je op img (van image) drukt bij het schrijven van je post. Succes.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.
-
Nick B
Welkom.
En is het geen optie om nog even door te sparen en dan een auto te kopen met meer vermogen? Ik weet niet of chippen nu nog wel zo goed is voor de motor.
Just my 2 cents...
En is het geen optie om nog even door te sparen en dan een auto te kopen met meer vermogen? Ik weet niet of chippen nu nog wel zo goed is voor de motor.
Just my 2 cents...
-
Mickroz
- Website Beheerder

- Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
[ external image ]
doorsparen is geen optie ik heb na lange zoektocht eindelijk een mooie eerlijk en onderhouden 525tds en die doe ik niet snel wegNick B wrote:Welkom.
Just my 2 cents...
motor heeft 142 000km en ik denk dat een chipje niet zo erg zal zijn het is niet de bedoeling om met da auto op zolder te gaan rijden é
groetjes Sebastian
-
nicolay
- 3e Versnelling
- Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Nick heeft waarschijnlijk gelijk. Ik heb eens op de site van ziptuning.nl gekeken en zij raden het af bij auto's die meer dan 200.000 km hebben gelopen óf ouder zijn dan 2002. Zoals in jouw geval dus.
http://www.ziptuning.nl/p_faq.htm vraag 19.
Ik geloof dat ziptuning erg goed bekend staat.
Maar je zou evengoed kunnen informeren...
En anders zijn er natuurlijk ook nog wel andere opties te bedenken, maar ik heb daar weinig verstand van.
Goeie optie is natuurlijk ook gewoon tevreden zijn met een mooie auto met toch nog redelijk wat vermogen
Je bent 20, zo blijft er niets te wensen over...
http://www.ziptuning.nl/p_faq.htm vraag 19.
Ik geloof dat ziptuning erg goed bekend staat.
Maar je zou evengoed kunnen informeren...
En anders zijn er natuurlijk ook nog wel andere opties te bedenken, maar ik heb daar weinig verstand van.
Goeie optie is natuurlijk ook gewoon tevreden zijn met een mooie auto met toch nog redelijk wat vermogen
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.
-
ronald_bmw
- Neutraal
-
BmwFreakie
- 2e Versnelling
Welkom op bmwforum! 
http://www.bmwe90forum.nl - Het perfecte forum voor het nieuwe model 3 serie