Hallo,
helaas moet ik mijn Bmw 320 cabrio uit 1994 verkopen. Dit omdat de auto vandaag op meedere punt is afgekeurd en ik op het moment het geld er niet voor heb om de auto te laten repareren. heb namelijk een huis gekocht en helaas moet daar het geld heen.
eerst maar even over de auto zelf:
Het is een 320i cabrio uit dec 1993. een m50 motor met enkel vanos.
de kmstand van de auto is 219886 alleen is deze niet klopend omdat de orginele teller die erin zat het vaker niet als wel deed en deze dus vervangen is. deze teller heb ik er nog wel bij.(km stand daarvan is ongeveer 198900) de teller is toen deze op 216586 in de auto gezet. dus officeel staat de teller van het blok nu op 202000.
verder heeft de auto 500k xenon lampen erin zitten. 17'' bmw motorsport lm. een elektrisch bedienbare kap met nieuwe achterruit. moet alleen een verbindingsstang geplaatst worden. en om de auto weer mooi te krijgen zou de voorbumper vervangen moeten worden. verder is de auto in goede staat. staat nog goed in de lak. tevens is de auto voorzien van een lederen interieur met in de bijrijdersstoel een scheurtje in de naat.
over de punten waarop ze is afgekeurd:
een aantal lampjes
Fuseekogels lv en rv moeten vervangen worden.
banden lv moet vervangen worden.
remslang la moet vervangen worden.
wiellager rechts achter moet vervangen worden.
dan heb ik nog wat adviespunten:
Band rv en la
Binnenste stuurstang rv.
Remslang ra.
schokdemper rv(deze zweet heel iets)
helaas heb ik op het moment het geld er gewoon niet voor om dit allemaal te maken/ te laten maken.
maar verder rijd de auto echt heerlijk. en een mooi stabiel brandstofverbruik van ongeveer 1 op 12,5 en olieverbruik van 500ml op 4500 km
mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
bellen mag ook: 06-23287242
Owja gelieve reageren als je echt interrese hebt en eventueel de auto dit weekend al kan ophalen.
VRAAGPRIJS: €2250,- is onderhandelbaar
eventueel kan in overleg de radio en dergelijke in de auto blijven zitten.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
owja de apk loopt tot 4 juni. en de auto rijd normaal
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Kan dicht auto is verkocht
Moderator: Moderator Team
Kan dicht auto is verkocht
Last edited by timh on 30 May 2009 14:35, edited 2 times in total.
-
bimmer
- 4e Versnelling
- Type Auto: 318i (E46)
Re: E36 320 cabrio te koop GOEDKOOP
Waar woon je ergens? Ik wil hem wel eens komen bekijken.
hallo de bmw staat of in zevenaar bij arnhem. Of in zwolle. Laat wel even weten waar je zou willen komen kijken.
Verkocht onder voorbehoud