BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Kaart zekeringen schema

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Danny530D
Neutraal
Type Auto: 530D

Kaart zekeringen schema

Post by Danny530D »

Hallo,
Ik woon sinds kort in Italie en heb hier een 530D (E61) gekocht. Nu zit de kaart met het overzicht van de zekeringen er volgens mij niet bij. Ik kan het de vorige eigenaar ook niet duidelijk maken over de telefoon vandaar deze oproep of iemand voor mij een kopie kan regelen per mail of zo. Zoek namelijk de zekering van stads-/ parkeerlicht rechts voor.
Bedankt.

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Re: Kaart zekeringen schema

Post by D@NNY »

Daar heb je toch geen schema voor nodig lijkt mij...? zoveel zijn het er niet.
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Post by 325i »

D@NNY wrote:Daar heb je toch geen schema voor nodig lijkt mij...? zoveel zijn het er niet.

Al eens de rij zekeringen gezien van een nieuwe 5 serie :mrgreen: :mrgreen:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Post by D@NNY »

325i wrote:
D@NNY wrote:Daar heb je toch geen schema voor nodig lijkt mij...? zoveel zijn het er niet.

Al eens de rij zekeringen gezien van een nieuwe 5 serie :mrgreen: :mrgreen:
Ja..Nou....Staan toch symbooltjes bij....? Althans de 5 series die ik gezien heb ;)
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Loki
Neutraal
Type Auto: nu nog Lexus IS250

Post by Loki »

Danny530D wrote:Hallo,
Ik woon sinds kort in Italie en heb hier een 530D (E61) gekocht. Nu zit de kaart met het overzicht van de zekeringen er volgens mij niet bij. Ik kan het de vorige eigenaar ook niet duidelijk maken over de telefoon vandaar deze oproep of iemand voor mij een kopie kan regelen per mail of zo. Zoek namelijk de zekering van stads-/ parkeerlicht rechts voor.
Bedankt.
Het is een E61, dus een Touring? Bij mij zit het zekeringen overzicht in de kofferbak, in één van zijvakjes als ik me goed herinner. Mocht je ze alsnog willen hebben, dan kan ik ze vast een keertje voor je inscannen en toesturen.
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”