BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Even voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
RRWE
Neutraal

Even voorstellen

Post by RRWE »

Beste forummers, ik wil me even voorstellen.

Ik rij sinds 1997 een BMW, mijn huidige is een 3 serie E91. Daarvoor heb ik drie keer een serie 5 gehad. Mijn huidige dreier moet er binnenkort uit vanwege het einde van het lease contract. Ik heb al even bij de concurrenten gekeken maar dat is het toch allemaal net niet (ik weet niet of ik de merken hier mag noemen maar je kunt wel zo een beetje raden welke dat zijn). Ik wacht nu met volle spanning af hoe de nieuwe serie 5 er in het echt uit gaat zien. Ik ben uitgenodigd via de dealer om bij de presentatie van de nieuwe funfer door de importeur bij te wonen in Amsterdam de 26st januari. Als de prijzen etc bekend zijn bestel ik hem gelijk. Ik kan niet wachten........

Ik vind de 6 in lijn motor van BMW de beste 6 pitter die er is, ik ga weer veel kilometers met veel plezier tegemoet.

Nog een vraagje, heeft iemand nog een setje dakdragers voor de 3 Serie Touring E91 (met dakrail) ergens op zolder of in de garage staan? Ik ga nog 1 keer richting de ski-oorden met deze auto en heb deze ene keer extra passagiers dus ook extra bagage. Alvast bedankt.

Groet
Bob

nicolay
3e Versnelling
Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998

Re: Even voorstellen

Post by nicolay »

Leuk, ben heel benieuwd naar de nieuwe 5 in de praktijk, zeker de 6cilinder benzine...
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race

Post by Mickroz »

welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]

Topic Author
RRWE
Neutraal

Post by RRWE »

nicolay wrote:Leuk, ben heel benieuwd naar de nieuwe 5 in de praktijk, zeker de 6cilinder benzine...
De nieuwe 523iA is besteld en komt ergens eind mei, afgelopen zaterdag al een stukje proefgereden, als vanouds een BMW.
Ik ben de dagen al aan het aftellen..........

nicolay
3e Versnelling
Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998

Post by nicolay »

Lichtelijk jaloers... Ja, kan me voorstellen. Ach, nog even met de e91 is ook al geen straf.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.
Post Reply

Return to “Stel je even voor”