Hallo,
In mijn bmw 318i e36 uit 1992 lekt sindskort water, aan de rechterkant van het blok ligt een plasje, als ik heb gereden is het weer ff weg en smorgen ligt het er weer, iemand een idee wat dit kan zijn?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Waterlek
Moderator: Moderator Team
Re: Waterlek
Waarschijnlijk probleem al gevonden, de dop sluit niet goed, maandag toch nog even kijken onder druk, dan weet ik het zeker.
Nou vanmiddag een nieuw dop erop gezet, deze draaide een halve cm verder erop dan de oude, tot nu toen geen water meer gelekt.
Nou net weer ff gekeken en de auto even laten lopen, komt er toch nog water weg links in het midden van blok bij een slang die het blok in gaat, daar komt nog wat water weg het is niet veel maar toch.
morgen weten we het zeker wat er aan de hand is, dan komt hij ff onder druk. Hopen dat daar wat uit komt.
Het is alweer opgelost, onder druk gezet bleek dat er nog te veel lucht in zat, goed ontlucht en lekt nergens meer.
Greeetz Alex
Greeetz Alex
Vandaag toch weer lekken helaas, ik weet ook al waar het weg komt de koelwaterflens die lekt, deze zal ik dan maar gaan vervangen