Hallo allemaal,
Heb sinds kort een BMW 520dt. De auto bevalt me zeer goed. Titan grijs van kleur met beige lederen bekleding.
Ik vroeg me af of de bedieningsknoppen van de airco los te koop zijn. De huidige knoppen zijn volledig zwart. Bij sommige modellen zie ik dat de knoppen iets anders, en net iets mooier naar mijn mening, uitzien. Ik geloof dat dit van na de zg. facelift zijn. Zie foto's. Kan men deze gewoon kopen/vervangen?
gr.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
bedieningsknoppen airco vervangen
Moderator: Moderator Team
-
- 3e Versnelling
- Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Re: bedieningsknoppen airco vervangen
Hiermee kun je beter naar de BMW-dealer bellen, daar moeten ze het zo kunnen vertellen. 't Lijkt me wel als ik de foto's zo zie.
Als 't bij de dealer te duur is (en dat zal wel), kun je proberen een sloopauto te vinden.
Als 't bij de dealer te duur is (en dat zal wel), kun je proberen een sloopauto te vinden.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.
BMW dealer in Nederland gebeld. Volgens hem zijn de knoppen niet los verkrijgbaar en moet je de hele unit kopen> 500 euro.
Maar eens verder zoeken....
Maar eens verder zoeken....
-
- 3e Versnelling
- Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
In dat geval lijkt het me slim om een aanvraag te doen via bv. onderdelenlijn.nl o.i.d.
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.