BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

voorstellen

Nieuw Hier? dan kan je je hier voorstellen.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
daan1990
Neutraal

voorstellen

Post by daan1990 »

Beste leden.

Mijn naam is Daan en ben 19 jaar.

1 van mijn hobby's zijn auto's. Zelf rijd ik nu in een Opel astra gsi uit ''94. Leuke auto maar begint echt oud te worden.
De auto heeft 222xxx gelopen en ben dus langzamerhand aan het sparen voor een andere auto.

Voorheen heb ik mogen rijden in een toyota corolla en een nissan 200sx 1.8 turbo. De sx was helaas van korte duur aangezien ik er na een maand een ongeluk mee kreeg en de auto niet meer te redden was. De auto heb ik in onderdelen verkocht met veel moeite. Maar om financieel toch nog boven aan te komen kon ik niet anders. Toch lukte me het goed en kon daar dus de astra van aanschaffen.

Waarom heb ik me aangemeld?
Afgelopen weken heb ik een aantal keren bij een maatje die tijdelijk zelf niet mag rijden in een bmw 3 serie mogen rijden.
De auto was niet erg snel aangezien het ging om een 318ci maar ik voelde me echt heerlijk. Ik zat in een auto!!! als jullie snappen wat ik ermee bedoel. Ik ben bang dat ik in aanraking geweest ben met een merk wat mij zeer bevalt. Alleen is dat ook echt zo???

Heb ook een topic geopent bij bmw 3 serie dus misschien daar verder.

Alvast vriendelijke groet en hopelijk kunnen jullie me wat meer leren over dit merk,

Daan

Topic Author
daan1990
Neutraal

Re: voorstellen

Post by daan1990 »

bedankt voor het verwelkomen.

Bedankt voor de links.

Groetjes daan

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Post by D@NNY »

Welkom! :ja:
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race

Post by Mickroz »

Welkom hier!
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]
Post Reply

Return to “Stel je even voor”