Dag Leden,
Ik heb problemen met mijn stuurbekrachtiging, bij maximale stuuruitslag wil hij blijven "hangen".
Moet dan echt ff trekken om het stuur weer terug te krijgen!
Iemand tips?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Stuurbekrachtiging 330i Touring
Moderator: Moderator Team
Re: Stuurbekrachtiging 330i Touring
Ooit nog een oplossing kunnen vinden voor dit probleem, ben sinds kort bmw rijder 318d 2004 en
Heb hetzelfde probleem.
Heb het internet flink afgezocht en dit is de enige keer dat ik dit probleem tegen kom.
Kraakte er bij jou, bij langzaam rijden en scherp insturen, ook iets aan de voorzijde dat klinkt
Als bladveren?
Heb hetzelfde probleem.
Heb het internet flink afgezocht en dit is de enige keer dat ik dit probleem tegen kom.
Kraakte er bij jou, bij langzaam rijden en scherp insturen, ook iets aan de voorzijde dat klinkt
Als bladveren?
-
- 3e Versnelling
- Type Auto: 118I
Wel een heel lastig probleem, gevaarlijk zelfs. Ik hoop voor jullie dat er snel een oplossing komt.
Verba volant, scripta manent.
-
- Neutraal
- Type Auto: (2008) 1-series 3-deurs hot turbodiesel hatchback 248pk 510nm koppel - standaard aan de buitenkant
Is het zowel bij links als bij rechtsom sturen?
Helemaal zeker weet ik het even niet, maar in ieder geval rechtsom doet het zoch altijd voor.
En inderdaad, even snel straatje keren of uit parkeer stand weg rijden kan wat tricky zijn..
En inderdaad, even snel straatje keren of uit parkeer stand weg rijden kan wat tricky zijn..
Even een correctie, altijd bij linksom..