BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Achterdeur verwisselen

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Reuzenreiger
Neutraal
Type Auto: E46 316i sedan

Achterdeur verwisselen

Post by Reuzenreiger »

Hallo allemaal,

In mijn rechterachterdeur heb ik 26 deuken, oké het kunnen er ook 27 zijn. Nee gekheid, het is misschien wat overdreven maar om een lang verhaal kort te maken er zitten te veel deuken in om het tegen een redelijke prijs te laten herstellen.

Nu wil ik via de sloop een andere achterdeur halen.

Kan iemand mij zeggen of dit een beetje goed te doen is (deur inhangen, handvat overzetten, bekleding enz.)?

Ik hoor graag van jullie.

D@NNY
3e Versnelling
Type Auto: E-36 316i coupé 1997

Re: Achterdeur verwisselen

Post by D@NNY »

Wellicht even zoeken afhankelijk van de kleur natuurlijk, maar heb je een beetje populaire kleur dan zou je hem 1 op 1 over kunnen zetten....

Anders is het een deurtje zoeken op de sloop, laten spuiten, en je eigen binnen bekleding over zetten. DIt is op zich niet zo'n werk. Binnenbekleding/handvat zit met klemmetjes en schroeven/ boutjes.
Opzich niet zo moeilijk.
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”