ik heb een vraag,
ik ben gister wezen rijden en had nergens last van maar na het hevige vriezen van afgelopen nacht, blijft opeens mijn abs lampje branden en mijn snelheidsmeter blijft op nul staan.
heeft iemand advies dat het ook echt door de vorst komt,
of zou het een probleem kunnen zijn.
hoorde van een vriend dat het abs bij hem ook alleen oplicht tijdens vorst.
en verder beetje zitten neuzen en dat van de snelheidsmeter, kunnen me tandwielen gebroken zijn, of problemen met de dynamo.
maar hoop dat het ook de vorst zou kunnen zijn.
ik probeer deze week mijn auto ook even ergens binnen te kunnen zetten.
maar hoop graag op reacties of tips dat het de vorst zou kunnen zijn.
Mvg Jeroen.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
de kou
Moderator: Moderator Team
-
Jeroen 523i
- Neutraal
- Type Auto: 523i executive
-
nicolay
- 3e Versnelling
- Type Auto: E36 318i M43 Touring M 1998
Re: de kou
Het klinkt wel waarschijnlijk dat de vorst beide problemen veroorzaakt. Is je accu nog goed?
318i M43 touring 1998, M-uitgevoerd.
Re: de kou
Heb zelf ook weleens problemen gehad met abs. Is toch een haperende sensor. Bij mij was het zo dat deze "lek" was. En vocht kan rare problemen veroorzaken met electro. Even opsporen welke het is en gewoon vervangen. De snelheidsmeter zal waarschijnlijk wel een eenzelfde probleem zijn, weet alleen niet hoe deze in elkaar steekt.