Wegens het plaatsen van een sportinterieur in mijn E46 330Cic heb ik mijn standaard lederen interieur over. Uiteraard geheel elektrisch bedienbaar met verwarming en geheugen in de bestuurdersstoel. Inclusief slede en gordelspanners, dus bolt out - bolt in. De opvulling van de achterbank is door de vorige eigenaar van mijn sportinterieur vervangen door een bijzonder mooi geproduceerde baswoofer afdekking, gebaseerd op de originele opvuller.
De bestuurdersstoel heeft wat speling op de rugleuning, en er zijn verschillende gebruikssporen aanwezig (logisch na 140000 km, en de vorige eigenaar nam regelmatig een hond mee achterin). Zie onderstaande foto's.
Mag worden opgehaald tegen iedere serieus en aannemelijk bod. Ik hoef niet de hoofdprijs, maar onzinnige biedingen worden genegeerd.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
[E46] VERKOCHT! zwart lederen cabrio interieur
Moderator: Moderator Team
[E46] VERKOCHT! zwart lederen cabrio interieur
Last edited by von jot on 03 Feb 2011 20:02, edited 1 time in total.
E46 330Cic Executive 04/2003 Silver-Gray Metallic
-
Luanmaster
- Neutraal
- Type Auto: E64 320 2.0 TD, 150pk
Re: [E46] zwart lederen cabrio interieur
Beste,
Ik zag net jouw lederen bekleding. Past het ook op in een E46 320, 2.0 compact? Ik wil het te koop zetten, maar het leek mij leuk om dit nog erop te zetten voor de verkoop. Ik mag namelijk een lease auto uitzoeken.
wat is jouw richtprijs?
gr, Luân
Ik zag net jouw lederen bekleding. Past het ook op in een E46 320, 2.0 compact? Ik wil het te koop zetten, maar het leek mij leuk om dit nog erop te zetten voor de verkoop. Ik mag namelijk een lease auto uitzoeken.
wat is jouw richtprijs?
gr, Luân
Gaat niet passen...
VERKOCHT! Slotje AUB