ik ben benieuwd naar welk type bmw een ieder hier rijdt....dus daarom ff een polletje
(lang niet alle types staan erin, maar volgens mij wel de meest voorkomende hier op het forum(er pastte er niet meer in)... zoniet..vul me maar aan)
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
welk type BMW rij jij?
Moderator: Moderator Team
-
wim325i e36
-
Mr. Ash...
- 2e Versnelling
Nope, zonder hardtop. Titanium zilver, prefacelift model van 2000. Is wel de wagen van mijn moeder. Zelf rij ik met een Audi A4 Avant.
Zal binnenkort wel wat fotos ervan plaatsen; de A4 kan je al in mijn album bewonderen.
Zal binnenkort wel wat fotos ervan plaatsen; de A4 kan je al in mijn album bewonderen.
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!