Hallo mede Bimmers...ik ben Iwan,42 jaar en al erg lang BMW gek.Ik rijd momenteel in een 318IS uit 1996 met 173.000 echte Km op de teller(Dank je wel Hans!)..ik heb drie E30'jes gehad,allemaal 4cyli's,een 320 24V uit 1992,een compact en wil over een tijd op zoek naar een 850 CI om die eens onder handen te nemen(en te stallen want als ik er een vind blijft ie van mij!)..
Ik zal deze week foto's van mijn 318Is plaatsen..het is echt een beauty,mauritius blauw,goed in de lak,geen gekke aftermarket body toestanden,alle opleukers zijn orgineel(exterieur)..vorige eigenaar heeft parking sensors ingebouwd,handsfree carkit.Orgineel BMW alarm,sleutels en boekjes..ga alleen een zwarte hemel erin doen want deze begint al los te laten(bekend probleem) en zwart past beter bij de inrichting(donkerblauw,geen leer)
Moet de remschijven vervangen(gooi er maar meteen Brembo's op) en hij staat achter nog origineel maar voor op kortere veren,ik heb de veren meegekregen en ga hem achter ook iets verlagen(2-3cm)..
Ik zal regelmarig de foto's bekijken want dat vind ik toch het allerleukste!
groeten
Iwan
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
ff voorstellen
Moderator: Moderator Team