Ik heb een 323ci.
Als mijn dak dicht zit komt er aan de rechterkant een zeer vervelend krakend geluid aan de achterkant.
Het komt duidelijk van mijn dak af. Als mijn dak open is is het krakende geluid weg nl.
Met name op een onverharde weg is het kraken storend.
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen, en wat ik er evt. aan kan doen?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Cabrio dak kraakt
Moderator: Moderator Team
Re: Cabrio dak kraakt
Same here, maar dan links. Kraakt hij ook met het raam naar beneden? Als ik mijn raam ook maar een klein stukje laat zakken (spanning er af) dan is het gekraak weg. Zal iets te maken hebben met de uitlijning van de verschillende bewegende delen, en de temperatuur natuurlijk.... Ik ben er al aan gewend.
E46 330Cic Executive 04/2003 Silver-Gray Metallic
Als ik mijn raam laat zakken verminderd het geluid, maar het is niet weg.
Dan maar met dak open rijden zou je zeggen
Dan maar met dak open rijden zou je zeggen

Ben er achter hoor! Niet mijn dak wat kraakt
maar laat ik zeggen "mijn hoedenplank" wat kraakt.
Nu nog ff kijken hoe ik die kraak eruit kan halen. Kan niet al te moelijk zijn denk ik

Nu nog ff kijken hoe ik die kraak eruit kan halen. Kan niet al te moelijk zijn denk ik