BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

hoi even voorstellen

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
kismoo
Neutraal
Type Auto: bmw

hoi even voorstellen

Post by kismoo »

door kismoo » 1 minuut geleden

door kismoo » vandaag 18:26

hallo mijn naam is mike en ben sinds kort in het bezit van een bmw 525 td touring 1995 2 e eigenaar .
ik hoop deze net zo te koesteren als de eerste eigenaar deze kon er eigenlijk geen afstand van doen
heb de wagen wel met een paar probleempjes gekocht maar die moeten te verhelpen zijn
mijn eerste auto was in 1979 een bmw 2500 daarna een 2800 toen een 2002 een 1802 een 2.8l een 518 525 een 528 een 525td
en nu een 525 td touring oh ja nog 316 en 320
ik kan zeggen dat ik redelijk goed kan sleutelen alleen tegenwoordig met de elektronica kan ik niet meer zo uit de voeten
ben nog van de oude stempel
verder lever ik hobby/matig nieuwe en tweedehands onderdelen voor alle merken .
heb bij de dealer 3 nieuwe slangen besteld achterzijde voertuig mbt niveauregeling
bmw embleem vastgeplakt voorzijde
uiteraard volgetankt
kilometerteller werkt niet en verbruiksmeter en nu ?
nu komt de f electronica
abs sensor ? linker achterzijde ? a 110 euro
versnellingsbak sensor a ?
tellerbak ?
ik weet het dus niet wat dit betreft
er blijven geen vreemde lampjes branden op dashboard .
en dames en heren denkt u om de thermostaat ? jaarlijks vervangen of deze nu goed is of niet en niet te vast draaien het thermostaat huis geld ook voor de waterpomp handvast met een kleine ratel en een goed passende dop gebruiken even alles
insmeren met een tikje koperslib is nooit weg en de waterpomp ook controleren op speling het wordt weer mooi weer .
temparatuurmeter moet precies in het midden staan geen mm daarboven of beneden
ik hoop te horen van u groeten mike alias kismoo

Reflxxx
Neutraal
Type Auto: E36

Re: hoi even voorstellen

Post by Reflxxx »

Verkeerde forum?
Post Reply

Return to “Algemeen”