Goedemorgen.
In het voorstel-topic heb ik eigenlijk al een beetje verteld hoe of wat, maar ik zet het nogmaals in het daarvoor bestemde topic neer;
Ik zoek een BMW 320i/325i, uit de vroege jaren '90.
Liefst een beetje opknap werk, maar geen barrel.
APK aanwezig.
Mocht je iets leuks in de aanbieding hebben (iets anders in deze trent mag ook), stuur me een berichtje.
Ik kijk uit naar antwoord.
Mvg,
Wouter.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Een fijne BMW 6-cilinder.
Moderator: Moderator Team
-
bmwoldschool
- Neutraal
- Type Auto: 735ia
Re: Een fijne BMW 6-cilinder.
Beste,
Ik heb een 6 cilinder en het is ook een BMW en oooook uit begin jaren 90 (1991) maar dit gaat dan om een 7.35ia.
Hij heeft alle opties van lederen bekleding met stoelverwarming + electrisch verstelbaar met memory, airco, cruise control, armsteunen overal, JVC installatie (super geluid).
Voor meer info: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=cauu4sgpd2le
Wat zou u ervoor willen geven?
Mailen svp naar zero_four_six@hotmail.com
Ik heb een 6 cilinder en het is ook een BMW en oooook uit begin jaren 90 (1991) maar dit gaat dan om een 7.35ia.
Hij heeft alle opties van lederen bekleding met stoelverwarming + electrisch verstelbaar met memory, airco, cruise control, armsteunen overal, JVC installatie (super geluid).
Voor meer info: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=cauu4sgpd2le
Wat zou u ervoor willen geven?
Mailen svp naar zero_four_six@hotmail.com
-
BMW320iE36
- Neutraal
- Type Auto: BMW E36 320i '93 - '94
Re: Een fijne BMW 6-cilinder.
Ik heb een 320i sedan helemaal donkerblauw bj 93-94, met 225.000km, heeft 1 probleem, start momenteel moeilijk,
maar eenmaal gestart, rijd hij super!
moest je geintereseerd zijn, kan hem aanbieden voor een goeie prijsje
Mvg
maar eenmaal gestart, rijd hij super!
moest je geintereseerd zijn, kan hem aanbieden voor een goeie prijsje
Mvg