Hallo,
een tijd geleden had ik een koplamp stuk. Ik heb de twee gelijk vervangen, dat werkt. Meteen op dat moment werkte de automatische vergrendeling maar half, alleen voor en niet achter. Dat ging vrijwel direct weer goed,opgelost dus. Maar wat sinds die tijd niet meer goed werkt is mijn elektrisch schuifdak, bij het sluiten ging het dicht tot een centimeter of vijf. De rest sloot niet en na een tijdje was ik er achter dat ik het kon sluiten door de knop omhoog te drukken ( kantelstand) dan sluit hij wel.
Stom toeval of iets kapot? Dus de kantelstand werkt niet en als ik het schuifdak wil sluiten het laatste stuk met de knop voor de kantelstand. Zou het de schakelaar kunnen zijn? Iemand vertelde me dat dit opnieuw ingeleerd zou moeten worden klopt dit?
Alvast bedankt voor het meedenken.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Kantelstand schuifdak E39
Moderator: Moderator Team
-
Icewind
- Neutraal
- Type Auto: BMW E39 523i
Kantelstand schuifdak E39
Don´t live in the past or there will be no future, don´t live in the furure or you´ll have no today.
[ external image ]
BMW e39 523i Executive Biaritzblau
[ external image ]
BMW e39 523i Executive Biaritzblau