BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Iphone voor aux

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
AHMK
Neutraal
Type Auto: 118d High Executive 2007

Iphone voor aux

Post by AHMK »

Mijn onlangs aangeschafte 118 d (uit mei 2007) heeft een cd-station dat echter altijd gebruikt wordt door de navigatie-cd.
Ik wilde daarom een cd-wisselaar laten inbouwen maar vraag me af of ik niet net zo goed een Iphone kan aanschaffen (ben toch toe aan een nieuw abonnement) zodat ik daarmee kan bellen én deze als mp3 in de audio/aux-ingang kan pluggen. Zo hoop ik via de controller en het control-display de muziek aan te kunnen sturen.
Ik heb alleen een aux-in-aansluiting, uit het boekje maak ik op dat ik hierop geen Iphone kan aansluiten (daar zou je een usb-aansluiting voor moeten hebben).
Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe kan ik toch een Iphone (of een Ipod) gebruiken met alleen een aux-in-aansluiting?
Alle input (ook over nog slimmere oplossingen) is welkom!
Bedankt, groeten Dineke

Lowsi
Neutraal
Type Auto: BMW 318D Touring-Limited edition style

Re: Iphone voor aux

Post by Lowsi »

Hoi,

Ik zit dus met hetzelfde probleem...
Heeft iemand een oplossing?
Bestaat er geen kabel van de AUX naar de iphone zonder de USB?

Stone
Neutraal
Type Auto: E90 330i

Re: Iphone voor aux

Post by Stone »

Gewoon een male male 3,5 mm kabeltje kopen. Dit is echter alleen voor het doorgeven van geluid.
Locked

Return to “Archief”