BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

bmw e46 touring km teller

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
bmwoss
Neutraal
Type Auto: bmw e46 touring

bmw e46 touring km teller

Post by bmwoss »

goeiedag

ik heb een bmw e46 touring 318i
bouwjaar 2000
nou heb ik gisteren xenon in mijn mistlampen gezet en toen gebeurde het gekste wat ik ooit bij een bmw
mee heb gemaakt de km teller gaf eerst allemaal ppppp aan
toen ben ik uit gestapt heb de auto op slot gedaan en deed hem open en de km teller stond
in een keerop 999.999 km stand dus vandaag die xenon er uit gehaald auto en de accu los gekoppeld
en weer aan gekopeld niks
dus ik mijn km teller los gehaald en los gemaakt en weer aangesloten en nu staat in een keer
mijn km stand op 5750 ja dat leest iedereen goed dit is dus nu de km stand van
mijn auto maar daar ben ik niet blij mee van dat is niet de originele stand
wie o wie kan mijn helpen

M.V.G. BMWOSS

Kerim
1e Versnelling
Type Auto: E81 116i 2011

Re: bmw e46 touring km teller

Post by Kerim »

Hmm je zegt dat een reset niet veel nut heeft. Maar raar dat het gebeurt na het monteren van xenon? Geen massa's losgemaakt?

Als het zo blijft zou ik adviseren om te laten uitlezen en dat ze het onderdeel misschien kunnen coderen om het goed te krijgen. Dan wel beter wel een dealer die nog een progman kast heeft, is beter voor een E46 dan een ISTA/P
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”