BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

HOE BEVESTIG IK SPORTGAAS AAN ME BUMPER ??

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
bmwmaniac

HOE BEVESTIG IK SPORTGAAS AAN ME BUMPER ??

Post by bmwmaniac »

HALLO BMW VRIENDEN, ALLES GOED??

HOPELIJK WEL. IK HEB EEN VRAAG JE IK KRIJG ME SPORTGAAS NIET BEVESTIGD TEGEN ME BUMPERS WAT VOOR KIT MOET IK GEBRUIKEN??

GROETJES

Topic Author
BMWkoepee

Post by BMWkoepee »

Meestal zit dat gaas vast met nietjes uit een spijkerpistool en lopen er van die kippen achter....

Misschien een idee?

dB-Mike
3e Versnelling

Post by dB-Mike »

BMWkoepee wrote:Meestal zit dat gaas vast met nietjes uit een spijkerpistool en lopen er van die kippen achter....

Misschien een idee?
In het vervolg even anders reageren aub ;)

@bmwmaniac

Gaarne als je reageerd je CAPS uit zetten het is erg degraderend en dat word niet gewenst

Verder is het ook wel even zo netjes om je eerst even voor te stellen

Wat betrefd het gaas
Word meestal met Epoxy bevestigd en een matje glasvezel
Kitten kan ook maar zorg wel dat je flexibele kit gebruikt die goed hecht op kunstoffen
Wat betrefd andere montage mogelijkheden zijn bijv
Een kleine flensrand er aan laten 2 gaatjes in de rand maken en een ty-wrap er door of met schroefjes en dan een plaatring er tussen

Succes

Mike
There's no place like the carseat...!!!

Ikke
3e Versnelling

Re: HOE BEVESTIG IK SPORTGAAS AAN ME BUMPER ??

Post by Ikke »

bmwmaniac wrote:HALLO BMW VRIENDEN, ALLES GOED??

HOPELIJK WEL. IK HEB EEN VRAAG JE IK KRIJG ME SPORTGAAS NIET BEVESTIGD TEGEN ME BUMPERS WAT VOOR KIT MOET IK GEBRUIKEN??

GROETJES
:scared: Sanitairkit werkt best goed. Heb recentelijk nog een douche wand moeten lossnijden van deze kit. Kon er met mijn hele gewicht aan hangen. :wink:

Mikey
3e Versnelling

Post by Mikey »

wil niet weten waarom jij je gezicht aan de douchewand doet vastkitten :wink:

maar de meesten gebruiken idd of kit of een glasvezelmatje

de sjonnies gebruiken vaak tywraps die ze overgings totaal in zicht laten :cry:
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

Mr. Ash...
2e Versnelling

Post by Mr. Ash... »

Zou je met die sanitair kit ook booskijkers kunnen vastplakken. Ik heb ze weer besteld nadat die van mij ergens op de snelweg beland zijn. Ik weet t tis stom geweest van me om ze erop te plakken en er gelijk mee te gaan rijden terwijl t regent en dat met hoge snelheid op de snelweg.

Ik wil die fout niet voor de 2e x maken.

bimmer
4e Versnelling
Type Auto: 318i (E46)

Post by bimmer »

Even verplaatst.

Mr ashley: Ik heb eens kamei booskijkers(koplamplijstjes) gekocht, en daar krijg je een tube lijm bij. Als je die gebruikt laten ze echt niet los. Als je het lang genoeg laat drogen.

Voor het gaas zou ik zelf kit gebruiken, mijn achterraamspoiler is ook vastgekit, en zelf bij snelheden van 180 of wasstraten geeft hij geen krimp. (laat de kit wel een dag drogen voordat je er mee gaat rijden.) En lees goed waarvoor je de kit kunt gebruiken , de ene kit is de andere niet.

Topic Author
GMP407

Post by GMP407 »

bimmer wrote:Even verplaatst.

Mr ashley: Ik heb eens kamei booskijkers(koplamplijstjes) gekocht, en daar krijg je een tube lijm bij. Als je die gebruikt laten ze echt niet los. Als je het lang genoeg laat drogen.

Voor het gaas zou ik zelf kit gebruiken, mijn achterraamspoiler is ook vastgekit, en zelf bij snelheden van 180 of wasstraten geeft hij geen krimp. (laat de kit wel een dag drogen voordat je er mee gaat rijden.) En lees goed waarvoor je de kit kunt gebruiken , de ene kit is de andere niet.
Heb je hem op je raam gekit?

Zie je dan geen kit op je raam zitten als je van binnen uitkijkt?
Locked

Return to “Archief”