Ik heb recent een BMW 318CI coupé van een kennis overgenomen als tweede auto. Deze heeft de nieuwe type 2.0 lt motor met 143pk. Het is een executive uitvoering met bijna alle opties zoals leren bekleding, cruise control, airco etc....
Het is een super mooie en comfortabele auto voor lange ritten, maar voor in de grote stad waar ik woon verbruikt hij te veel benzine. Waarschijnlijk omdat het een automaat is.
Ik wil hem daarom weer verkopen. Hij is BMW dealer onderhouden met boekjes ter inzage, heeft 202.000 km gelopen en de APK is tot april 2012.
Ik heb de auto op MP geadverteerd voor € 6.500 maar wil hem hier voor de BMW liefhebbers aanbieden voor € 6.000 en dat is echt goedkoop. Ik wil een Z3 of een 316 compact van bouwjaar 2000 eventueel inruilen.
[ external image ]
Uploaded with ImageShack.us
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
BMW 318CI E46 coupé automaat tiptronic 2002
Moderator: Moderator Team
-
WdK_E36
- Neutraal
- Type Auto: e21 315 coupe, e36 316i coupe e2
Re: BMW 318CI E46 coupé automaat tiptronic 2002
Interesse in een E36 316i coupe(E2, '95, handgeschakeld) met 4000 bijbetaling?
Mooie auto!
Waren er toevallig aandachtspunten bij de vorige apk?
Gr,
DeMegens
Waren er toevallig aandachtspunten bij de vorige apk?
Gr,
DeMegens
strakke bak! succes met de verkoop
ja idd leuke auto.. Heb je hem al onlangs verkocht?
Ik denk dat 6000 nog wel te veel is voor de 3 serie
Ik denk dat 6000 nog wel te veel is voor de 3 serie