BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Lampje radiateur licht op
Moderator: Moderator Team
-
- Neutraal
- Type Auto: e90 325i
Lampje radiateur licht op
Bij mijn BMW e46 uit 1998 gaat er na kort rijden een oranje lampje met een radiateur erin branden, het lijkt mij van de nivo-sensor. De koelvloeistof is wel gewoon op peil. Het rare is dat als ik lang voor het stoplicht stil sta gaat het lampje weer uit of als ik lang een constante snelheid rij... iemand tips?????
Re: Lampje radiateur licht op
Hallo, misschien moet je hele systeem eerst goed ontluchten. Als dat niet helpt bedrading naar de waterniveausensor kontroleren, anders sensor vervangen.Succeschillwillnr1 wrote:Bij mijn BMW e46 uit 1998 gaat er na kort rijden een oranje lampje met een radiateur erin branden, het lijkt mij van de nivo-sensor. De koelvloeistof is wel gewoon op peil. Het rare is dat als ik lang voor het stoplicht stil sta gaat het lampje weer uit of als ik lang een constante snelheid rij... iemand tips?????