hallo
bij mijn e36 coupe is net het kabeltje geknapt wat aan dat hendeltje zit om de moterkap te openen.iemand enig idee hoe ik hem open kan
maken??
het kabeltje is niet geknapt maar is uit het slotje geschoten
alvast bedankt
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
kabel om de moterkap te openen geknapt
Moderator: Moderator Team
-
webmaster
- Eigenaar

- Type Auto: F36 430i ('17)+ f30 328i ('12) (beide full options)
Wordt wel lastig, maar het kan.
Als je de nieren uit je grill haald ken je met een Hamer en een verlengstuk ( pijpsleutel of iets dergelijks) van onderaf je motorkap openmaken, toevallig was het probleem bij mij dat na het opnieuw plaatsen van mijn motorkap, de "pennen" gesteld moesten worden ( waardoor deze ook niet meer openging)
Ze zijn er 10 min. mee bezig geweest, maar op die manier kregen ze de kap weer open.
en anders even langs een garage of de dealer
Suc6 in ieder geval
Als je de nieren uit je grill haald ken je met een Hamer en een verlengstuk ( pijpsleutel of iets dergelijks) van onderaf je motorkap openmaken, toevallig was het probleem bij mij dat na het opnieuw plaatsen van mijn motorkap, de "pennen" gesteld moesten worden ( waardoor deze ook niet meer openging)
Ze zijn er 10 min. mee bezig geweest, maar op die manier kregen ze de kap weer open.
en anders even langs een garage of de dealer
Suc6 in ieder geval