BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

usb in laten bouwen ??

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Dennis93
Neutraal
Type Auto: Bmw 116I

usb in laten bouwen ??

Post by Dennis93 »

hoi
ik heb sins een week een bmw 116I als mijn 2e auto in mijn eerste auto had had ik gwn een radiothje gekocht met usb aansluiting maar nu ik die bmw heb vind ik de radio te zonde om er uit te halen maar ik kan helaas geen usb aan sluiten op mijn radio zou er een oplosing zijn ??dat ik wel een usb kan aansluiten ofzo??of kan de dealer iets inbouwen dat ik wel usb kan gebruiken??

(mijn bmw is uit 2006)

Groetjes

DominiqueL-E36
2e Versnelling
Type Auto: BMW E36 318i '94

Re: usb in laten bouwen ??

Post by DominiqueL-E36 »

Zit er aan de achterkant ook geen USB?
Misschien dat je een ''extra'' kabel aansluiting op de achterkant heb welke overloopt naar een usb-ingang (maar ik ben bang dat dit niet het geval is). Op een dubbeldin in onze bedrijfsbus zit namelijk zo'n optie. Van een kleine aansluiting kan ik een kabel op aansluiten welke o.a. usb-ingang uitkomt.

Als dit niet het geval is, kun je beter opzoek gaan naar een andere radio.
Mooiste is een radio met aan de achterkant usb, dan leg je de kabel richting het dashboard kastje.

jordyibi
Neutraal
Type Auto: e21

Re: usb in laten bouwen ??

Post by jordyibi »

je kan contact op nemen met een betere audio zaak, die kunnen middels een imprint wel iets fixen voor je
Post Reply

Return to “Algemeen”