BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Parkeren Schiphol

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
BMWM5
Neutraal
Posts: 2
Joined: 20 Apr 2012 17:01

Parkeren Schiphol

Post by BMWM5 »

Beste Forumleden,

Zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw op dit forum. Ik ben wel al een tijdje actief in het lezen van artikelen maar had nu toch wel een vraag waardoor ik zelf maar een account heb aangemaakt.

Ik ga namelijk van de zomer op vakantie en wil dan voor het eerst mijn auto op of rond Schiphol gaan parkeren. Ik heb gezien dat er heel veel mogelijkheden zijn. Maar ik vind het vooral belangrijk dat ik mijn auto daar met een gerust hard kan achterlaten en kan genieten van mijn vakantie. Ik heb in het verleden namelijk wel eens verhalen gehoord dat er met geparkeerde auto's werd gereden of dat er schade aan de auto's was.

Zijn er hier op dit forum mensen die hun auto (BMW) vaker op schiphol parkeren? Ikzelf heb geen M5 met een 3-serie. Maar toch ben ik er aardig zuinig op;)

Alvast bedankt!!

WdePundert
3e Versnelling
Posts: 631
Joined: 07 Aug 2011 14:06
Type Auto: 118I
Contact:

Re: Parkeren Schiphol

Post by WdePundert »

In het verleden heb ik verschillende keren geparkeerd bij Park 'n Ride. Nooit problemen gehad, er bestaat zelfs de mogelijkheid om binnen te parkeren, de auto te laten wassen en eventueel kleine deukjes te laten verwijderen. Verder is er ook een goede pendeldienst. Je moet nooit lang wachten.
Verba volant, scripta manent.

Topic Author
BMWM5
Neutraal
Posts: 2
Joined: 20 Apr 2012 17:01

Re: Parkeren Schiphol

Post by BMWM5 »

Oke bedankt, had nog niet van dit bedrijf gehoord maar zal er eens naar gaan kijken!

Bedankt;)

WdePundert
3e Versnelling
Posts: 631
Joined: 07 Aug 2011 14:06
Type Auto: 118I
Contact:

Re: Parkeren Schiphol

Post by WdePundert »

Ok, graag gedaan en succes.
Verba volant, scripta manent.
Post Reply

Return to “Off-Topic”