Hallo, ik ben nieuw op deze site dus zal me even voorstellen. Ben roy , heb een BMW E46 3.18i sedan exe. Automaat uit januari 2000.
Heb een probleem met me bmw, krijg namelijk een foutlezing op me boordcomputer, laat hem morgen uitlezen dus foutcodes komen er morgen direct op, maar wilde hem vast posten aangezien nogal belangrijk is.
Wanneer ik een koude start maak, loopt de motor een beetje te “rommelen” in de toeren, eerst valt die terug naar 500 en 300 toeren waarna hij vervolgens een beetje hoger dan normaal in de toeren loopt (zo’n 1000 ongeveer), dit allemaal wanneer ik nog stil sta.
Wanneer ik de motor een warme start geef (al op temperatuur) heb ik geen problemen met haperingen.
Dan heb ik ook nog een raar voor valletje betreft mijn knipperlichten;
Wanneer ik mijn knipperlichten naar links/rechts doe, knippert deze voor een seconde of wat met dubbele snelheid waarna hij vervolgens weer normaal is. misschien iets met accu of dynamo?
Hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem, mijn dank is groot!
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
foutcode in BC, koude start probleem en knipperlicht issue
Moderator: Moderator Team
Re: foutcode in BC, koude start probleem en knipperlicht iss
heb de foutcode uitgelezen:
P0170:storing in systeem brandstofmengsel correctie,
iemand enig idee?
P0170:storing in systeem brandstofmengsel correctie,
iemand enig idee?
-
- 3e Versnelling
- Type Auto: 118I
Re: foutcode in BC, koude start probleem en knipperlicht iss