BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

motormanagement

Forum voor alle E46 series van 1999 tot 2005.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
740Dave
Neutraal
Type Auto: 740D E38

motormanagement

Post by 740Dave »

Goeiendag,

Ik heb mijn 740D ingeruild voor een 330I touring uit 2001.
De auto is helemaal in orde en geeft geen problemen (rij er nu alweer een aantal maanden in)

Nu gaat alleen het motormanagement lampje op t dashboard branden. een paar dagen, soms een paar uur en dan gaat het weer uit. Paar keer uit laten lezen, maar geeft nix aan. De auto blijft verder ook gewoon goed lopen en geeft geen problemen.
Kan iemand mij vertellen hoe dit komt en hoe dit te verhelpen is

Mvg

Dave

DominiqueL-E36
2e Versnelling
Type Auto: BMW E36 318i '94

Re: motormanagement

Post by DominiqueL-E36 »

Als het motormanagement lampje brand is dit een teken dat er iets fout is en in de garage uitgelezen moet worden.
Leesde de garage de auto uit op moment dat het lampje branden?

Mooiste is als de garage uitleest als het lampje brand (auto laten draaien bijde garage en dan als het waren direct uitlezen als de melding nog in het systeem staat).
Het kan wezen dat er een slecht contactje ergens bevind waardoor de code bij goed contact vanzelfsprekend zichzelf wist.
Post Reply

Return to “1999 - 2005 (E46)”