Hallo BMW-vrienden,
Ik wil mijn e36 opvrolijken met een sub en versteker, de speakers zijn goed/geluid is goed maar de bass is te weinig.
Ik zoek een versterker en sub die voor mij ideaal zou zijn.
Maar, mijn kennis is goed alleen niet met dit.
Waar moet ik zoal opletten?
Ik zoek een sub en versterker die voor mij een extra bass tone kan geven.
Wie heeft tips en adviezen waar ik zoals op moet letten?
Is bijvoorbeeld 'bruggen' beter met de bass dan een monobox?
Moet ik kijken naar een 1, 2 of 4ohms sub?
Het fabeltje: hoe hoger de wattage hoe groter de bass, klopt dit?
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Gezocht: audio expert versterker + sub
Moderator: Moderator Team
-
DominiqueL-E36
- 2e Versnelling
- Type Auto: BMW E36 318i '94
-
pollyphono
- Neutraal
- Type Auto: 320
Re: Gezocht: audio expert versterker + sub
Jouw oplossing is waarschijnlijk een bazooka, een ronde beklede kast al dan niet met ingebouwde versterker die niet afhankelijk is van een juiste klankkast zoals een losse subwoofer dat wel is.
Een bazooka is ook makkelijk te plaatsen in de kofferbak zonder zagen of schroeven, en mocht je de kofferbakruimte tijdelijk nodig hebben is een bazooka makkelijk te verwijderen en weer te plaatsen.
Zoek maar eens op het net.
Een bazooka is ook makkelijk te plaatsen in de kofferbak zonder zagen of schroeven, en mocht je de kofferbakruimte tijdelijk nodig hebben is een bazooka makkelijk te verwijderen en weer te plaatsen.
Zoek maar eens op het net.