Hey,
Ik ben David, 36jaar en woonachtig in Soest. Al jarenlang rijd ik niets anders dan Alfa Romeo. Op dit moment heb ik een Alfa Romeo 159 JTDm (150pk) en een Alfa Romeo Spider 3.0V6.
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
[ external image ]
Beide prachtige wagens, en toch...gaan ze beide weg. Al een hele tijd wil ik graag een 4-zits cabrio zodat mijn hele gezin mee kan tijdens lekkere zomerse ritjes. Bij het zoeken is er eigenlijk maar 1 merk die mooie 4-zits cabrio's maakt en dat is BMW.
Vandaar dat ik binnen een paar maanden hoop een mooie E93 Cabrio te kopen. Met mijn budget zou dat er 1tje moeten zijn uit 2007. Ik hoop op dit forum wel een paar antwoorden te kunnen vinden op mijn vragen.
1) Wat zijn de ervaringen met een E93 met kinderen achterin? Past dat een beetje? Ik moet mijn beide zoontjes achterin kwijt (1jr en 6jr)
2) Gezien mijn budget zal het wss een 320i worden. Wat zijn de ervaringen met deze motor?
3) Zijn er nog zaken waar ik bij aanschaf specifiek naar moet kijken?
Hopelijk kunnen jullie mij de komende tijd helpen bij al mijn vragen. Ik kijk ontzettend uit naar deze auto (ookal heb ik nog nooit in een BMW gereden).
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Nu nog BMW-loos
Moderator: Moderator Team
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: Nu nog BMW-loos
Allereerst welkom.
Wat betreft ruimte zal het goed te doen zijn, bekende van me heeft een nieuwe m3 cabrio en met 2 kinderen waarvan de jongste 11 is gaat het goed
veel plezier hier
Wat betreft ruimte zal het goed te doen zijn, bekende van me heeft een nieuwe m3 cabrio en met 2 kinderen waarvan de jongste 11 is gaat het goed
veel plezier hier
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Re: Nu nog BMW-loos
Bedankt, helaas werkt het weer nu niet echt mee om een cabrio te verkopen
Hoop hem wel binnenkort kwijt te zijn zodat ik ook echt kan zoeken naar een mooie auto. Vooralsnog blijft het speuren en rondkijken en veel geduld hebben