BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

simkaart module

Forum voor alle BMW X-serie modellen van 2000 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
cvbgrondwerken
Neutraal
Type Auto: x5

simkaart module

Post by cvbgrondwerken »

Hallo allemaal.

Ik zal mij zelf even voorstellen.
Ik ben christiaan uit drenthe en ben sinds vorige week zaterdag de trotse eigenaar van een bmw x5 uit 2002.

Maar nu ben ik alles een beetje aan het uitvogelen maar kom er niet uit hoe mijn auto telefoon werkt.

Ik ben aan het zoeken geweest achter in de kofferbak maar kan nergens een bakje vinden waar ik de simkaart in kan doen.
Ik heb een T-mobile kaartje gekocht die heb ik onder de telefoon gedaan maar werkt helaas niet hij blijft zeggen voer kaart in.

Wie o wie kan mij helpen zou het leuk vinden als het zou werken het zit er inmiddels ook op.

Mvg,

Generaal
Neutraal
Type Auto: bmw x5 3.0d high exc

Re: simkaart module

Post by Generaal »

hoi,

in het midden consol bij de telefoon zit achter de telefoon een kaart houdertje daar stop je de simkaart in en je kan bellen.

325i
4e Versnelling
Type Auto: E36 320i Sedan

Re: simkaart module

Post by 325i »

En als je kaart en goed inzit en hij werkt nog niet moet je KPN of Vodafone eens proberen
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Post Reply

Return to “X1, X3, X5 & X6”