BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Welke uitlaat?
Moderator: Moderator Team
-
Touring_M
Welke uitlaat?
Binnenkort is mijn uitlaat 316i Touring aan vervanging toe, nu lees ik dat er verschillende uitlaten zijn, wat zijn de verschillen?, en hoe zijn de ervaringen?
-
eric-328
- 2e Versnelling
- Type Auto: BMW X5 4.4i, BMW E36 323ti Racer, BMW e36 325i Cabriolet, Megane GT
Zelf ben ik geen fan van Remus. Zij gebruiken namelijk 1 type demper voor veel verschillende auto's. Alleen de aansluiting wordt aangepast. Het geluid vind ik niet echt geweldig. Vooral bij een 6 cylinder erg monotoon. De kwaliteit is ook niet echt super. Indien je een echt goede uitlaat wilt met een heel mooi geluid is er eigenlijk maar 1 merk; Eisenmann. Kost natuurlijk behoorlijk wat, maar is elke cent waard. Ik heb de mijne zelfs aan mijn persoonlijke wensen laten aanpassen. Wanneer je toch een hele leuke uitlaat wil en niet zo veel wil uitgeven zou ik een bastuck nemen. Deze brommen iets meer, waar de Eisenmann jankt. Beide uitlaatsystemen zijn trouwens van RVS.
Fun is not a straight line
Supersprint levert ook wel degelijk spul. En als je echt top off the bill wenst: EPS. Compleet volgens jouw wensen op maat.
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
-
eric-328
- 2e Versnelling
- Type Auto: BMW X5 4.4i, BMW E36 323ti Racer, BMW e36 325i Cabriolet, Megane GT
EPS is veel te duur voor wat ze bieden. Ik heb destijds geinformeerd naar een maatuitlaat voor mijn MR2. Uiteindelijk kreeg ik een beter systeem voor 400 Euro minder bij Digi-Tec. Er bestaat geen beter systeem dan eisenmann voor BMW. Kijk op hun site. Daar staan ook geluidsfragmenten. Ik heb evt. een adres voor je waar je 200 Euro korting krijgt incl montage.
Fun is not a straight line
-
Touring_M
Die lijst wil ik wel Eric.eric-328 wrote:EPS is veel te duur voor wat ze bieden. Ik heb destijds geinformeerd naar een maatuitlaat voor mijn MR2. Uiteindelijk kreeg ik een beter systeem voor 400 Euro minder bij Digi-Tec. Er bestaat geen beter systeem dan eisenmann voor BMW. Kijk op hun site. Daar staan ook geluidsfragmenten. Ik heb evt. een adres voor je waar je 200 Euro korting krijgt incl montage.