Hallo BWW-vrienden,
Mijn naam is Rien. Na meer dan 30 (!) jaar verstokt Mitsubishi-rijder (kwam ook een beetje door de zeer vriendschappelijke contacten met de dealer en zijn familie) via een klein uitstapje naar een Opel Vectra nu eindelijk sinds bijna twee maanden een spiksplinternieuwe BMW 320iA Luxury Line, benzine. Tot nu toe bevalt deze meer dan uitstekend. Ik hoop veel ervaringen met jullie te mogen delen.
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Eindelijk een Bimmer
Moderator: Moderator Team
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Re: Eindelijk een Bimmer
Verstand komt me de jaren zeggen ze
anyway welkom hier en veel plezier hier en met je Bimmer
anyway welkom hier en veel plezier hier en met je Bimmer
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Haha, klopt. Van die jappen heb ik niet echt spijt (ik reed in de grote types Sapporo en Galant), maar van dat GM-geval heb ik echt spijt. Maar hoe zit het met jou? Een Corolla voor de deur en een Bimmer te koop? Toch ook enigszins zorgelijk, lijkt me.
-
325i
- 4e Versnelling
- Type Auto: E36 320i Sedan
Die grote gaan idd wel bij mitsubishi.
Bij mij is het helaas even niet zo luxe dat ik voor dagelijks een BMW kan rijden maar nog even wat handel hebben links en rechts en dan komt er een 130i van 2005 ofzo.
Een 116i is iig niks voor mij maar is wel leuke handel, bij mij moet een BMW toch minimaal rond de 200pk hebben maar dat is weer wat je gewend bent en wat je doet met een auto
Bij mij moet een BMW op z`n minst over de Ring kunnen in minder dan 9minuten en dwars kunnen gaan zodra ik het wil
Bij mij is het helaas even niet zo luxe dat ik voor dagelijks een BMW kan rijden maar nog even wat handel hebben links en rechts en dan komt er een 130i van 2005 ofzo.
Een 116i is iig niks voor mij maar is wel leuke handel, bij mij moet een BMW toch minimaal rond de 200pk hebben maar dat is weer wat je gewend bent en wat je doet met een auto
Bij mij moet een BMW op z`n minst over de Ring kunnen in minder dan 9minuten en dwars kunnen gaan zodra ik het wil
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000