Hoi!
Ben nieuw hier en vindt het leuk om van het forum gebruik te maken en hoop vele ervaringen en nuttige dingen met jullie uit te wisselen. Ben van plan een 325 of 330i (ik wil een E46 en geen E90 want die is lelijk) aan te schaffen anyway, Zo, hier komt het:
Heb een 325i "gevonden". Aangezien deze auto ingevoerd moet worden (heb ik ervaring mee dus dat is het probleem niet) maar wat mij een beetje stoort is dat er geen boekjes bij zitten. Nu probeer ik te achterhalen wie de vorige eigenaar was deze te contacteren (ja ja in Italia en ja je moet er wat voor over hebben) . ik vind dat het een mooie 325i is, ook qua opties maar daar is niet alles mee gezegd:
Zie hier de link:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 9520000000
nu kun je aan gebruikssporen zien of er met de km's is gedraaid , ik laat de auto sowieso keuren,klopt alles ok gaan met die banaan.
Nu wil de verkoper tot max 3900 E te gaan en komer voor mij nog 700 E bpm bij en nog wat op en neer kosten dus all in met RDW keuring zal het op 4800 E uitkomen.
Nou wat denken jullie is het de moeite waard?
Voor mij in ieder geval de juiste kleu, velgen, interieur etc. , km stand
BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
aankoopadvies E 46 325i
Moderator: Moderator Team