BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

• Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Hapering in Control Display en geluiden spiekers

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
HansK
Neutraal
Type Auto: E61 530d

Hapering in Control Display en geluiden spiekers

Post by HansK »

Tijdens een rit enkele weken terug gaf de radio/cd muziek telkens een hapering. Geluid viel dus telkens weg De navigatie bleef ook telkens stil staan en schoot dan weer door. Toen ik de auto uitzette, bleef het display zelf even aan staan.
De garage heeft er naar gekeken, kwam door een storing in de glasvezel, daarbij was ook de telefoonunit kapot (beetje vreemd, nooit last mee gehad) en nieuw was die 350 excl.arbeid en btw. Maar dit kon ook goedkoper, "omlussen" was de oplossing alleen handsfree bellen was er niet meer bij. Heb toestemming gegeven dit maar zo even op te lossen. Maar nu kan ik ook mijn cd-wisselaar is nu ook niet meer bereikbaar ! Weet iemand of dit omlussen echt nodig was en wat nu weer fout zit met de cd-wisselaar ?
Post Reply

Return to “2004 - 2009 (E60,E61)”