BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Lid worden van een oldtimerclub met eigen werkplaats

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
morpheus71
Neutraal
Posts: 13
Joined: 28 Aug 2012 22:33
Type Auto: 3 serie

Lid worden van een oldtimerclub met eigen werkplaats

Post by morpheus71 »

Hoi mede oldtimerliefhebbers,

Ik ben lid van een oldtimerclub en tevens zit ik in het bestuur van deze oldtimerclub.

Ik plaats dit bericht om te kijken of er mensen zijn die graag lid willen worden van een gezellige oldtimerclub.

Wat hebben wij te bieden,

We hebben een eigen werkplaats met brug en veel gereedschap wat je kan gebruiken om te sleutelen aan je oldtimer.

Het merk van je oldtimer maakt niet uit als hij maar van voor 1980 is

Bij lidmaatschap krijg je een eigen sleutel en toegang tot de werkplaats 24 uur per dag 7 dagen in de week.

We hebben ook sleutel plekken te huur, deze zijn op het moment allemaal bezet maar als je interesse hebt wordt je op een wachtlijst geplaats.

De kosten van het lidmaatschap zijn 21 euro per maand.

De kosten van een sleutelplek zijn verschillend maar liggen rond de 100 euro per maand.

De werkplaats van de oldtimerclub is gevestigd in soest, dus mensen uit groningen hebben hier niet veel aan maar als je in de provincie utrecht woont is het goed te doen.

1 keer per week hebben wij sleutel avond en er zijn dan meerdere leden aanwezig.

Bij interesse kan je mij een bericht sturen, dan maken wij een afspraak op een woensdag avond om te komen kijken en kennis te maken.

Je kan ook nog even kijken bij ons op de website van de club http://www.g-o-v.nl/

Hier nog een paar foto,s van de werkplaats.

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]


Gr Morpheus

[ external image ]

http://www.oldtimerautosite.nl

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: Lid worden van een oldtimerclub met eigen werkplaats

Post by 325i »

:ja: :ja: :ja: :ja: :ja: :ja:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Post Reply

Return to “Off-Topic”